Gast Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Hoi, Wie kan helpen,ik zou mij een Xtreme decoder aanschaffen voor Astra maar ik wil zelf mijn Fun Card4 programmeren (updaten),wat heb ik nodig qua hardware / software en waar vind ik uitleg (nederlands) over het programmeren en waar vind ik de codes om te programmeren. Ik weet het misschien veel in eens gevraagd maar als nieuweling op dit vlak komt er een heleboel op je af. Is er iemand die me op weg wil helpen. Ik heb gehoord over de software FUNMAGIC 1.4 ben ik met deze op de goede weg? Bedankt.
Gast Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Bedankt voor uw reactie,ik had reeds gesnuisterd op deze site maar doe ik goed aan het software programma dat ik vermelde ? ,en de codes om erin te programmeren vind ik niet direct of kijk ik niet goed genoeg.Erg veel voor een Newbie
Gast Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Nodig ben je 1 cardprogger bv een multipro of universal programmer etc etc en de software om de progger aan te sturen...wordt meestal bijgeleverd bij de progger. Verder heb je files nodig zoek bv met google op hexfiles dan kom je genoeg sites tegen..gebruik de files die voor de magic module zijn. Ook moet je in de ucas cam van je extreem 1 van de pentacrypt versies laden. Eerts moet je je ucas mbv van 1 speciale progger in de laad stand zetten en dan moet je met een magic module progger er pentacrypt in doen. sccs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen