Gast Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Eerst excuus voor een nieuw onderwerp. Dit had in Vragen En Antwoorden Over De DreamBox gemoeten. Maar daar kan ik niet in posten ?!? Vraagje: Is er iemand die mij kan uitleggen hoe om te gaan met de gele knop op de AB als ik in de timerlijst zit? Als ik hierop druk dan krijg ik de melding dat het item al aan de lijst is toegevoegd. Klaarblijkelijk ziet de box dan de vermelding onder de cursor. Maar in de knop met de gele kleur in het timeroverzicht staat Nieuw. En ik heb al eens op deze manier een timer toegevoegd (dacht ik me te kunnen herinneren) Iemand enig idee? Zit ik misschien in de verkeerde mode o.i.d. ? Thanx
Gast Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 even proberen onder instellingen in het extra instellingen menu advanced zap in of uitschakelen.
iTiSi Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 En in "Vragen en antwoorden..." kun je niet posten. Is te zien aan het hangslotje voor de thread!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Vragen en antwoorden is een speciaal topic waar vragen+antwoorden in komen te staan die vaak voorkomen.
Gast Geplaatst: 28 maart 2003 Geplaatst: 28 maart 2003 @rdigital: Probeer ik uit. Ik had echter (correct me if I'm wrong) begrepen dat het in Traveller's image verstandiger was deze optie niet in te schakelen in verband met crashen van de DreamBox ?!? -> Zoek ik even na op het forum @iTiSi: Sorry. Slotje was me niet opgevallen @Appien: Het zou fijn zijn dat de eerste post in zo'n thread dit dan ook vermeldt. Dan weet je dat het geen "post-thread" maar een "info-thread" is. The Buster
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen