Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben in het bezit van een geldige set voor ident 00 0c, welke ik gebruik voor te loggen.<BR>Nu, eind april kwamen de updates vlot binnen, begin mei duurde het 3 uur voor ik een update had. Nu heb ik zelfs na een ganse nacht noch geen update binnen.<P>Ik gebruik wallbanger3.530 met aston1.04 op humax 5400. op taq 1-5 & c+ geprobeerd.<P>Als de mk01 niet juist was krijgt men normaal een rode x bij een goede een groen vinkje en soms een cirkel met een streep door als er valse updates binnen komen.<P>Bij mij gebeurd er totaal niets meer. Nochthans de andere idents gaat het loggen prima.<P>Weet iemand iets?

Geplaatst:

Men is zuinig met updates.<BR>En als je een update hebt gehad krijg je een vinkje dat klopt maar als je 01 of ppua helemaal niet klopt heb je geen update.<BR>Probeer een andere 01 key !!!<BR> wink.gif" border="0

Geplaatst:

De Spanjaarden zijn inderdaad zuinig met updates. Op mijn MOSC had ik aan het begin van de maand al een update binnen. Op de GW will het maar niet lukken, terwijl alle ander providers wel nettjes zijn geupdate. Ik zou bijna gaan twijfelen aan mijn P&MK1.<BR>Mischien dat ze de laatste dagen van de maand, het e.a. gaan herstellen.<P>Groet,<BR>Mard

Geplaatst:

Hoi,<P>ik had hetzelfde probleem.. ik heb maarliefst 5 werkende setjes, maar kreeg niets binnen, nadat ik op Rojo (roggo) had afgestemd kwamen de updates ieder half uur binnen , ik heb dit met alle setjes gedaan en iedere keer ieder half uur een update..<P>Let op : windecrypt gebruikers.. ik krijg met windecrypt geen updates binnen met dezelfde setjes.. met alle andere prov. wel... hoe kan dit/?

Geplaatst:

Ben juist overgetapt naar rojo en nog eens gaan loggen met wallbanger3530.<P>Als je key niet meer geldig is krijg je toch normaal gezien een rooie x of cirkel?<P>Alleen bij mij gebeurde er niets zelfs naa 6 uur niets op taquilla en 1 uur op rojo.<P>Ben nu opnieuw aan het proberen. Ik laat wel iets weten.<P>Dank u allen voor de hulp.<BR>tot later.

Geplaatst:

Klop met windycrypt komen er geen keys binnen dit heeft te maken met de landencode denk ik ?.<BR>Het zelfde als met windycrypt loggen op bv c+ dat heeft de zelfde gevolgen doe je het op rtl4 werkt het wel.?<BR>Gebruik wallbanger en je heb een update wel een goede 01 key en goede ppua invullen.<BR>***Nowtv*** wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<BR>Om een Spaanse MK te loggen/a.u'n kreeg ik de volgende resultaten: <BR>Met walbanger V.3.5.04 duurde het 45 minuten, met Robin-win (spaanse softw.) bij herhaling slechts 14 tot 17 minuten.<BR>Geen au met de mosc, zelfs na twee uur in de decoder.<BR>Een gw kaartje met Murdock hex files updates na een klein kwartier.<BR>Dit alles uiteraard met zelfde MK&PPUA.<BR>Ga deze test vanavond nog een keer herhalen.<BR>groeten

Geplaatst:

@gamgra<BR>Welke ontvanger gebruik jij?<BR>Ben hier al tijden aan het testen met 3 setjes MK1 en PPUA, maar het wil maar niet lukken met WB 3.5 De overige geen probleem, maar 0C komt niet naar binnen.<BR>Begin toch te twijfelen aan deze setjes...<BR>groet,<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

@bocky<P>Ik gebruik een hummie 5400 + aston 1.05, met windecrypt zwaar mad.gif" border="0 maar met windecrypt krijg ik wel een goede update..<P>je krijgt als je setje niet meer werkt (zo een heb ik er ook nog) helemaal nix te zien, hij blijft maar loggen, maar geen update..<P>veel suc6 ermee..

Geplaatst:

Hoi,<BR>Gisteravond (27/05) uren loggen, geen Keys, niet met WallBanger of RobinWin, geen update op de mosckaart of gold wafer.<BR>Vanavond om 19.00 Hr, heb zitten klooien met Taquilla Events ID,s en... update met de Mosc binnen een paar minuten, ik kan er geen touw aan vast knopen.<BR>Samengevat zou ik willen zeggen; indien een Mk&PPUA combinatie eenmaal werkt niet te wanhopen,<P>@Bocky Wocky (3 setjes) kapitalist!<BR>Ik log met season2 een Philips 7071, Baudrate 11520. GEEN kaart in de season2.<P>groeten

Geplaatst:

geen probleem met hummie 5300 en 5400 en season 2 met nieuwste wallbanger 10 minuten op een x en walla nieuwe key 00 0c

Geplaatst:

Heb een tweede setje gekregen en op rojo na 10 minuten binnen.<P>het eerste setje doet nogaltijd niets, zelfs niet aangeven dat de key slecht is.<BR>Waarschijnlijk niet meer geldig. Iets anders zou ik nu niet meer weten.<P>dank u voor de antwoorden.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ook ik ben met 00 0c aan het klooien m.b.v. WallBanger. Diverse setjes geprobeerd, maar ook geen resultaat! <BR>Ik krijg wel de volgende melding:<P>Reply (90 00)-Signature OK!! smile.gif" border="0 <P>Betekent dit nu dat mij key 01 goed is, maar de PPUA onjuist?<p>[ 02-07-2001: Message edited by: EasySat ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.