Gast Geplaatst: 26 mei 2001 Geplaatst: 26 mei 2001 Hoe kan Ik Loggen OP een Jupiter 2 Extention Board?<BR>Ik gebruik hem met een J*2 Card en werkt goed ,maar hoe kan ik er mee loggen???<BR>Hij geeft mij netjes de od ,oc,oe aan maar nu met wallbanger ??<BR>Hoe en wat ik kan er niet uit komen ......<BR>Stom he` ik ben al een poosje bezig maar <BR>Hoe??? Ik probeer vanalles om ook maar een stukje te loggen maar krijg en kom niks verder...Heeft hier iemand ervaring mee?<BR>Greetz.<BR>
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Hoe kan Ik Loggen OP een Jupiter 2 Extention Board?<BR>jumpers 4 3 2 1<BR>zet jumper |<BR> 2<BR>dan kan je loggen<BR>suc6
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Hoi Janneman Bedankt Voor je replay!<BR>Ik Heb de Jumper gezet en ... ik zie wat loggen ,maar elke x als ik een key heb is het de verkeerde ...En gaat mijn J*piter 2 <BR>Hangen Beeld weg... Ik heb de serieele ook al verandert en de snelheid ook al geprobeert te veranderen ,maar Niks helpt <BR>Enig Idee ???? Greetz <BR> Ps ,Ik heb je j*mper ook geprobeert op 3 ,maar geeft dan aan Season 1.....<p>[ 27-05-2001: Message edited by: DVB ]
Aanbevolen berichten