Ga naar inhoud


Zijn er snelle (>10x) CD-RW schijfen?


Newbie

Aanbevolen berichten


Kon niks vinden, ik heb in een ander forum gezien dat er 12x RW schijfjes zijn maar ik kon daar niet reageren. Geen succes dus tot nu toe. Dus PM indien adressen bekend bvk in het oosten van het land (Enschede?).

 

Er zijn wel een paar grappenmakers die 40x RW denken te verkopen, het zijn gewone 4x10x schijfes, ze kunnen in ieder geval wel rekenen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbatim heeft ze kijk maar hier

 

Citaat:
DataLifePlus CD-RW 16x-24x Speed 74 Minute 10-Pack in Slim Cases

Product Number : 94457 Capacity/Speed : 650MB/16X-24X

 

When it comes to the ultimate in writing and rewriting, look for Verbatim’s 16x-24x Ultra Speed CD-RW media. Tested and certified by today’s leading drive manufacturers, Verbatim 16x-24x Ultra Speed discs are the latest in CD-RW technology. Featuring a patented recording layer developed by Verbatim’s parent company Mitsubishi Chemical, Advanced-SERL™ provides superior reliability and durability at 24x re-write speeds. The discs also incorporate a new writing method, 2T Writing Strategy, which ensures the recording of stable marks. In compliance with industry Orange Book standards, Verbatim 16x-24x CDRW discs are compatible for recording & re-writing on CDRW drives with the Ultra-Speed CDRW logo. Supported by Verbatim’s Lifetime Warranty

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 speed RW schiet niet op, Ik heb een 52x24x52 speed LiteOn Brander. Ik maak veel gebruik van RW schijfjes, meestal formatteer ik ze als diskette. Om er de maximale snelheid uit te kunnen halen heb ik dan ook 24x RW schijfjes nodig. CD-R is geen probleem, die zijn er voldoende die geschikt zijn voor hogere snelheden.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb inmiddels de Verbatim 24x speed besteld. Een verkoper hier in Enschede had ze niet op voorraad maar wou ze wel bestellen voor ca. 2 Euro per stuk.

 

Als ik via de website van Verbatim direct bestel ben ik veel duurder uit.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb inmiddels de Verbatim 24x speed besteld. Een verkoper hier in Enschede had ze niet op voorraad maar wou ze wel bestellen voor ca. 2 Euro per stuk.

Als ik via de website van Verbatim direct bestel ben ik veel duurder uit.


Ik heb hier ook een 24 speed gekregen bij mijn Plextor.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas geen CD-RW bij mijn brander gekregen. Niet eens brandsoftware, waarschijnlijk een OEM model of zo. Niet dat dat brandsoftware nu zo veel uitmaakt. Ik heb nog een NERO cd van de vorige PC. Als ik NERO van het net ophaal hoef ik alleen maar de registratiecode in te vullen. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen een setje binnen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...