Gast Geplaatst: 29 mei 2001 Geplaatst: 29 mei 2001 ik heb een probleem met het blank maken van een gold card.<BR>ik gebruik hier IC-prog maar als ik de kaart leeg gemaakt heb en het ferifeer krijg ik de melding "verificatie mislukt op adres 0000h.<BR>DE kaart schrijver is een Mastercrd.<BR>En als ik het op stand 1 zet blijft het rode ledje branden.<BR>Ik begin nog maar net maar ja alle begin is moeilijk he gaarne raad. losj@wish.nl <BR>
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Bedankt muts zal het eens proberen je hoort er nog van.
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Het wil ook daar niet mee lukken ,ik heb het daarna nog maals geprobeerd met IC welke ik hier gedownload had en het lukte toen ook niet.<BR>Het vreemde is ook dat het groene ledje bij stand 1 ook niet gaat branden en wel in stand 2???????
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 je moet moet hem in stand modus 2 zetten erase en dan moet die schoon zijn ????<P>anders zou ik het niet weten !
Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 Ik zal het nogmaals proberen en anders ga ik wel terug naar de winkel waar ik die kaart weg heb maar alvast bedankt voor de moeite,als ik wat meer weet hoor je het.<BR>Groeten.
Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 De mastercrd heeft een probleempje met de nieuwe GW kaarten.<P>Je moet de voedingsspanning verhogen naar 13,5v en dan gaat het wel goed.
Gast Geplaatst: 1 juni 2001 Geplaatst: 1 juni 2001 Bedankt Henkie ik zal het proberen, je hoort het wel hoe het gegaan is.<BR>Groeten
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 Ik ben naar de zaak terug gegaan waar ik hem gekocht heb en daar vertelde ze me dat ik de kaart niet blank hoef te maken ,maar er gewoon overheen schrijven.<BR>Zij hebben de spullen nu van mij gemruikt en daar lukte het dus wel, dus misschien verkeerde code's gehad.Ik laat het nog wel weten of het gelukt is .
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Geplaatst: 5 juni 2001 Beste LOSJ,<P>Je moet hem inderdaad in modes 2 zetten,<BR>en daarna met IC Prog WISSEN.<BR>Soms moet je wel 4 of 5 keer wissen om hem helemaal leeg te krijgen.<BR>Uiteindelijk lukt het op deze manier altijd<P>Met vriendelijke satgroet,<BR>Jan
Aanbevolen berichten