Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na wat frobelen heb ik <BR>een 286 laptopje + dos emulator Sandisemu<BR>+ seasons 1 interface zonder extra voeding op dbox met originele irdeto cam lopen.<P>dat is toch big fun !<P>de season heb ik gemodificeerd<BR>de vier c's van 22 mf vervangen door 1 mf.<BR>(staat gewoon in de max232 specs)<BR>in de plus leiding van "card" connector naar punt 16 van max 232 een weerstand opgenomen van 100 ohm en van punt 16 naar aarde (-)<BR>een condensator van 1 mf voor afvlakking.<BR>het geheel trekt nu ongeveer 15 ma en dat kan de dbox leveren (de max232 en de 74sl07 lopen nu op ongeveer 3 volt en dat gaat net <BR>(bij 2.2 volt loopt ie bij mij niet meer.)<P>ik moet nu nog stoeien met te textfile waar in de "bouquets) staan<BR>tot nu doet alleen c+ nl het ok.<BR>En dat moet ik allemaal leren.<BR>he inmiddels doet alles het (25-05-01)<P>sandisemu is een hele kleine dos emulator<BR>(ir*e*t*, s*c* etc !!)<P>GRTZ<P>Onno :--)))<P>[ 25-05-2001: Message edited by: Onno ]<p>[ 25-05-2001: Message edited by: Onno ]

Geplaatst:

Sandis is een hele simpel emeuleertool gebasseerd op goede ouwe dos.<BR>Het progje loopt lekker snel maar heeft minder mogelijkheden als wallbanger maar goed de keus is aan u.<BR>ik heb sandis hier dus als jullie deze niet kunnen vinden hoor ik het wel (staat op een poolse site).<BR>Ik zal proberen deze te posten in de download sectie.<BR>***Nowtv*** wink.gif" border="0

Geplaatst:

ja waar kan je die sandisemu downe, ken hem ook niet, wil wel is ff kijken welke er beter is voyager of sandisemu.

Geplaatst:

dus als ik het goed begrijp kan je seca kijken op de DBOX, of begrijp ik je verkeerd. Dan zou dit ook moeten lukken op een nokia 9200/9500 of niet soms<P>Stefke.

Geplaatst:

to stefke<P>was dat maar waar nee alleen i*d*t*<P>maar wie weet is er nog iemand die dat uitvindt<P>op een hummie 45*0 schijnt het te lopen op een gepatchte i*d*e*o cam<P>grtz

Geplaatst:

Dat klopt ja op m`n humax werkt het inderdaad als een speer allen teq. pakket werkt niet maar de rest doet het goed in seca.<BR>Op m`n nokia werkt inderdaad alleen het irdeto met wallbanger en met hbumu krijg ik het ook niet aan de gang. Werkt trouwens prima met een season 1 interface.<P>Arie <BR> laugh.gif" border="0

Geplaatst:

It also works in a DBOX1 you only must have a Irdeto AllCam .. With the orginal BR Cam you won´t have a chance , but if you have a patched Allcam it also works in Seca .<P>with best regards Tazmanien

Geplaatst:

Hi Tazmanien.<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> It also works in a DBOX1 you only must have a Irdeto AllCam .. With the orginal BR Cam you won´t have a chance , but if you have a patched Allcam it also works in Seca <HR></BLOCKQUOTE><P>I'm also busy trying on a dbox1 with an Ird*t* allcam, but no luck till now with seca. Could you give us some hints???<BR>Thanx.

Geplaatst:

Hmm I am not using the Sandiemu , i tried it with Hbemu0.8200 and it works fine for me .<P>with best regards <P>Tazmanien

Geplaatst:

Ik krijg op Humax, Hbemu0.8200 alleen met aston aan de praat, op cam zelfs geen irdeto, vreemd niet??<P><BR>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Hi Tazmanien,<P>Which software do you use? in the Dbox.<P>thanks in advance,<BR>Bonzi rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.