Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Wie O Wie weet iets over premierre pakket.<BR>En of dat hier zelfs Seca key's voor zijn, als ze zo wie zo in seca uitzenden.<BR>Ik heb me al te pletter gezocht maar kan niet vinden.<BR>mijn dank zal zeer groot zijn.
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 probeer deze eens .http://www.btinternet.com/~laurals53/stream.htm<BR>Sucsses <BR>
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 de kanalen die jij noemt zijn niet in seca gecodeerd, maar in Irdeto (tenminste voor zover ik weet).
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Premiere is ook niet in irdeto gecodeert maar in betacrypt.<BR>
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 De Premiere World kanalen zenden inderdaad in een soort irdeto uit , te weten Betacrypt. Dit is dus niet te ontvangen met een seca ontvanger en vandaar dat daar dus niets over te vinden valt.<BR>De enige manier om te kijken is een ontvanger met common interface slots en een Irdeto allcam aan te schaffen, en evt. een Aston voor de seca kanalen.<BR><p>[This message has been edited by Tech (edited 04-01-2001).]
Aanbevolen berichten