Ga naar inhoud

jaeger diseqcmotor & humax 5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat doe ik fout ik heb een schotel van 90 cm met diseqcmotor ik kan niet verder dan 21 west en 28 oost ik heb de paal waar de schotel aan zit waterpas staan.ik woon vlak bij zwolle dus ik heb de hoekplaat op 54 graden staan van de motor(is dat goed).ik heb op de astra sterkte 43% en kwaliteit 68%.is dit goed of kan het nog beter.

b.v.d.

• 2 weken later...

Geplaatst:

Hallo het signaal kan zeker beter op de Astra(Als je tenminste vrij zicht hebt)Kijk eens voor dat je gaat draaien of je geen Limieten aan hebt staan in het menu van de Humax.Dat kun je controleren in het menu waar je gaat draaien door even de rode toets in te drukken.

Geplaatst:

hoi ik heb ook zo'n motor. staan je limiten niet te krap in je motor afgesteld

groeten ronald

Dreambox 800HD

Dreambox 800HD-se

Multytenne 45cm 4in1

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben in bezit van een Humax 5400z en een Silent Gold 2001 Geotrack SG serie motor sturing. Ik heb de laatste tijd veel problemen met de settings, deze verplaatsen zich regelmatig. Ik moet na een paar dagen de settings handmatig allemaal een paar graden naar het westen bijstellen. Kan dit in de motor zitten of heeft dit iets te doen met de versie firmware. Op dit moment is dat de 2.3ned. De loader is een 2.8, heeft iemand ook dit probleem ?

HJM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen