Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb eens de oude interface uit de kast gehaalt om eens tekijken of ik er nog wat mee kon doen ,lees een hoop over waldbanger ,<BR>maar ik probeer een hoop maar geen resultaat . vroeger gebruikte ik deze interface voor D2 mac en videocrypt 1/2<BR>ik heb ooit eens gelezen dat er op de interface een stroom toevoer moet worden gebruikt bij seca en irdeto , maar kan nergens meer vinden , nu mijn vraag is het zo dat er inderdaad stroom op moet en waar zijn de aansluitpunten ,er zit een chip op SN74LSO7N en 4 condesatoren ieder 10uf<BR>en een tweede chip 9507cdp<P>Thanks 2Tell Me,

Geplaatst:

Jij hebt een season 1 interface.<BR>Inderdaad die gebruikte men voor sky.<BR>Die interface kun je gebruiken maar niet alle ontvangers leveren genoeg stroom om de interface te laten werken een nl box werkt wel 100% en een echostar ad3000 ook.<BR>Gebruik een tool als wallbanger stel deze goed in en als dit loopt de kaart uit de ontvanger halen en terug plaatsen als het goed is zie je nu data over je scherm komen, en als je goede keys hebt ingevuld dan heb je ook beeld.<BR>Dus resume je hebt niet altijd en voor elke ontvanger extra voeding nodig.<BR>Een season 2 heeft extra voeding ivm een extra kaartreader en interface en zelfs dan is een voeding ook niet altijd nodig.<BR>Ik weet niet op welke ontvangers wel voeding nodig is maar test het eens uit zou ik zeggen.<BR>***Nowtv*** wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.