Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 het werkt allemaal perfect <BR>maar ff een vraag <BR>bijna alle zenders die je kan zien zijn ook te zien. <BR>worden nu de keys gelijk gelogt en draait daar nu alles op ?? <BR>betekend dat je hiermee geen keys meer hoeft in te vullen om beeld te hebben, of moet je de Hbemu file steeds bij blijven werken??? <BR>links in het programma zie je de c d en e key staan. <BR>zijn dat keys die op dit moment gevonden worden of komen die uit het Hbemu file?? <BR>ik heb auto upate keys liggen ,(ppua en mk01 keys) <BR>wat is het voordeel als ik die in die file verwerkt?? <BR>graag een reactie van iemand die er wel iets van begrijpt?? <BR>thanx
Gast Geplaatst: 6 mei 2001 Geplaatst: 6 mei 2001 @Miranda666, hoe krijg je 't voorelkaar, 3 postings binnen 1 minuut! Ik heb je postings in het loggen forum gewist omdat het precies dezelfde waren als deze. Volgende keer wel even opletten met posten om onnodige server belasting te voorkomen.<P>Grtz. Bullet, Sat4all deputy.
Aanbevolen berichten