Toine Geplaatst: 29 maart 2003 Geplaatst: 29 maart 2003 Hoi, Als je bij de topfield slechts 1 tuner gebruikt, dan kun je toch 1 programma opnemen en een ander programma kijken, zoalng ze maar van dezelfde transponder komen. Dus beide via dezelfde tuner! Zou dit bij de dreambox ook nog komen? Dit zou het nadeel van 1 tuner wel gedeeltelijk wegwerken. groet, Twan
mietde Geplaatst: 29 maart 2003 Geplaatst: 29 maart 2003 Heeft ooit eens wat van in een oud topic gestaan. Meen dat het was dat dat nu al kan maar alleen als de 2e zender FTA is. Camd en Gbox kunnen maar 1 zender tegelijk decoderen. In combinatie met BVN zou je dat dus na al moeten kunnen. En verders wellicht op de (hele) lange termijn. You cannot ignore that member
Ron Geplaatst: 30 maart 2003 Geplaatst: 30 maart 2003 Als je een topfield met één tuner hebt (3000PVR) kan dat ook niet. Het zou technisch wel mogelijk moeten kunnen zijn, maar als je dat als fabrikant gaat maken zul je ook weer checks in moeten bouwen die je een foutmelding (met uitleg) geven als je het op een andere transponder probeert te doen. Doe je dat niet ga je weer veel klanten krijgen die gaan vragen waarom je op sommige kanalen wel, en op sommige niet kunt kijken en opnemen tegelijkertijd. Het lijkt me niet echt zinvol. Tox.
Toine Geplaatst: 30 maart 2003 Auteur Geplaatst: 30 maart 2003 Slaap jij nooit? Maargoed. SITUATIE : ALS ik op mijn tp4000pvr de tweede tuner helemaal niet aansluit, dus ook geen doorluskabel, en ik kies als tuner instelling : "gescheiden". Dan gebeurd er het volgende : als ik een zender opneem, en ik druk dan op de "OK" knop om de zender te zien, dan zie ik automatisch alleen de zenders die ik op dat moment kan kiezen (dus van dezelfde transponder). Wat betreft FTA : als je dan een zender gaat kijken die gecodeerd is en je neemt er ook nog 1 op die gecodeerd is, dan neemt hij die tweede gewoon gecodeerd op! Op het moment dat je deze dan kijkt vanaf de schijf wordt ie alsnog gedecodeerd. (moet je dus niet te lang mee wachten, want dan zijn je keys weer veranderd). Groet, Toine
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen