Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 klinkt niet bekend. heb je al geprobeert de wallbanger er opnieuw op te zetten?
Ibby Geplaatst: 23 februari 2001 Auteur Geplaatst: 23 februari 2001 hallo<BR>ik heb het volgende probleem bij het afsluiten van wallbanger en seasons 2 kreeg ik de melding opslaan in register .<BR>dit heb ik niet gedaan omdat deze melding nooit eerderis voor gekomen.<BR>nu zie ik op mijn pictogrammen irdeto & mguard vreemde tekens(soort defragmentatie teken ?) klik ik deze aan dan vraag hij om het te registreren.<BR>heeft iemand ook dit probleem gehad of weet iemand de oplossing.<BR>Ibby
Unetwork Geplaatst: 24 februari 2001 Geplaatst: 24 februari 2001 Er is wel een kleine oorlog weer van start gegaan en worden vele rare code's meegestuurd.<BR>Dit bij NL en DTL Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Toxic Geplaatst: 24 februari 2001 Geplaatst: 24 februari 2001 Het heeft te maken met zg. registry files van windows, kan geen kwaad, je moet ze alleen niet als zodanig executen. Je kan dit weer veranderen, weet echter niet precies hoe dat moet (je moet met regedit het eea aanpassen). De files kan je echter wel gewoon als keyfiles blijven gebruiken. DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Ibby Geplaatst: 10 april 2001 Auteur Geplaatst: 10 april 2001 bedankt toxic<BR>het blijft steeds terug komen ook na alles te hebben verwijderd te hebben en ook bij een ander programma als hb emu krijg ik dat ook<BR>ik heb laatst gelezen dat het soort defragmentatie teken op irdeto en seca bij programmas als wallbanger en hb emu via een ander systeem dan windows zijn gemaakt<BR> vandaar waarschijnlijk dit probleem alles werkt goed allen kan ik de files irdeto / seca niet openen zonder het eerst op te slaan<BR>bedankt voor jullie reacties maar dit blijft mij toch bezig houden. <BR>groetjes Ibby<p>[ 10-04-2001: Message edited by: Ibby ]
Toxic Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Nog even dit, je keyfiles eindigen waarschijnlijk op *.key of *.dat. In de registry van Windows is (hoe het is gekomen weet ik niet) vastgesteld dat bestanden die eindigen op *.key of *.dat (of wat voor extensie je er ook voor gebruikt) registry files zijn. Dit is net zoals Windows ziet dat een *.mp3 bestand een muziekfile is en daar bijv. de Windows Media Player of de Realplayer aan gekoppeld moet zijn. En daar zit het hem in, in die zg. koppeling. Die moet je ergens met regedit (regedt32.exe meen ik) kunnen aanpassen. DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Het is regedit windows ziet zelf welke er nodig is. Tip gebruik de zoek functie. Vind je in de registry entries die je doen denken <BR>aan wallbanger/season etc noteer dan waar ze staan en wat er staat voor dat je ze delete.<BR>Kan je later weer terug. Opnieuw installeren<BR>heeft geen zijn als de registry entries blijven bestaan. Dat is ook de reden dat er unistall progs bestaan, die halen ook de registry entires weg. Regedit start je van uit START/UITVOEREN
Gast Geplaatst: 23 april 2001 Geplaatst: 23 april 2001 Ga eens kijken wat er vanaf Start>Instellingen>Mapopties>Bestandstypen bij "DAT"bestanden staat!<BR>Misschiem kan je daar iets vinden wat je verder helpt.<P>p.s dit is m'n 1e berichtje , kan ik meteen ff kijken ofik het goed doe :-)<BR>Fly
Unetwork Geplaatst: 24 april 2001 Geplaatst: 24 april 2001 OK laten we proberen de softwa*e niet met na*m te noemen, zo denk ik, persoonlijk, dat sat*all.c*m langer online blijfft.<BR>Ook is het leuker voor de devoloper van de diverse software? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 24 april 2001 Geplaatst: 24 april 2001 ga naar start programma dan naar instellingen dan naar bestantypen<BR>zoek dan naar registraties en verwijder deze als het goed is worden deze registraties geopend door regedit smijt deze weg wat je ook kunt proberen is om het key bestand te zoeken en deze dan te laten openen met note pad<P>suc6<P><BR>ps bij mij werkt dit perfect
Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 Hehe.. <P>Je hebt je bestanden de extentie 'reg' gegeven, bijvoorbeeld 'keys.reg' en deze op je desktop gezet. Windows denkt nu 'ah mooi, registratie bestanden voor windows' en verzint er gelijk een leuk icoontje voor. <P>Zet de bestanden voortaan gewoon in een directory ipv op je desktop .. of noem ze 'keys.dat' .. dit verhelpt je 'probleem'.<P>Evt dubbelklikken kan geen kwaad, de regels in het bestand komen niet overeen met wat windows met de registry doet. Dit zouden dan gewoon loze regels worden.
Aanbevolen berichten