Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 Iedereen is nu druk in de weer met die geweldige Viaccess files: fantastisch!!!!!<BR>Mijn vraag is echter, als verstokte emulator gebruiker, hoe destileer je de werkende keys (en ID's en dergelijke) uit die files zodat je de key-files voor een emulator programma (lees:Voyager/Decrypt) kan 'voeden'?????<BR>Zijn er ook als sites gesignaleerd die Viaccess keys verstrekken? (net zoals de bekende Seca sites).
Toxic Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 Bij Devoy zijn nu een aantal keys te vinden, dus het begin is er. Wat ik me alleen afvraag, hoe gebruik je deze in Decrypt en Voyager? Voyager zegt wel Viaccess support te hebben, maar wat zouden dan de instellingen moeten zijn. In de Eurocrypt mode krijg ik wel wat data over een weer, maar voor de rest staat alles nog op zwart... DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
wilko Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 bij freeseka staan ook een aantal viaccess keys.................<P>suc6 Wilko
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Maar hoe en waarmee en waarin moeten die keys staan????<BR>ik heb hier een lijst met keys maar kan die keys nergens terug vinden in de HEX/BIN<BR>Of het zijn hele oude keys maar dan nog<BR>In welk proggie moet ik die keys invoeren<BR>wie oh wie???<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 In voyager en decrypt staat geen algoritme voor via<P>Robbie
Aanbevolen berichten