Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 5 weken later...

Geplaatst:

Hello.<BR>Ik heb hier een vraagje over.<BR>Wat heb ik aan die regel?is het voor seca of irdeto of wat anders.<P>Ik heb de regel gevonden in mijn eepron.hex file, maar hoe kan ik die bv. volgende maand vinden... hoe weet ik waar ik die moet plaatsen..<P>misschien dat je of iemand anders dit aan mij kan uitleggen...<P>Heb een Goldcard + Humax 5400<BR>en een Philips dst5816 + goldcard<P>bvd

Geplaatst:

Veel mensen zullen ja als reactie geven veel lezen wink.gif Maar als je hier in de download sectie kijkt en het seca starters pakket download zul je om te beginnen al een tijdje vooruit kunnen. Suc6<P>Kenny

Geplaatst:

Weet er trouwens iemand of het lukt om X-*et (je weet wel die mooie natuurfilms)op een emulater soft zoals voyager te krijgen?<BR>Heb wel zonder patch OR* op mijn voyager draaien maar zelfst met de juiste PK ingevoerd geen natuurfilms voor de koude nachten smile.gif<BR>Gaarne een reactie...

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb trouwens een heeeele goede emulator gevonden:<BR>WalBanger tango!<BR>Zal wel even de URL zoeken voor het downloaden voor degene die dat nog niet weet.<BR>Kom er snel op terug... shocked.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Heb trouwens een heeeele goede emulator gevonden:<BR>WalBanger tango!<BR>Zal wel even de URL zoeken voor het downloaden voor degene die dat nog niet weet.<BR>Kom er snel op terug... shocked.gif" border="0[/b]<P>kijk op <A HREF="http://www.laurals.com" TARGET=_blank>www.laurals.com</A> voor meer wallbanger...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.