Gast Geplaatst: 31 januari 2001 Geplaatst: 31 januari 2001 Wie kan ons op weg helpen met robinwin.<BR>We hebben een atr ingegeven de key,s erin geplaatst.<BR>En de cardserial en de 0xoE 0x12 0x16<BR>0x32 wat vul ik hier exact in.<BR>Als ik de season erinsteek krijg ik dat hij 16 bits van de 16 gehad heeft.<BR>En dat de atr ok is .<BR>Verder de melding van de ontvanger inserd card<BR>Wie wil ons helpen met deze ingewikkelde tool
MTB Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 Hoi Jan,<P>Ik heb hem hier wel aan de praat. Alleen de keyupdates worden niet goed berekend, dus ik heb er nog niets aan. Met windecrypt wel superencryption met een non publiek key. Robinwin decrypt de 4e en 52 boodschappen verkeerd. Verder wel gewoon beeld op alle kanalen.<P>Voor de 10e keer maar weer eens op submit reply drukken !!!!!<P>MTB
Gast Geplaatst: 1 februari 2001 Geplaatst: 1 februari 2001 ja aan de praat dat willen wij ook wat doen we verkeerd stuur anders eens het configuratie file je mag de 01 keys weglaten<BR>maar beter erbij
Aanbevolen berichten