Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Tja.. het begon met taq en kiosk en sinds 1-1-2001 plusminus 1 uur ook met de nederlandse c+. Met voyager krijg je geen beeld meer!! Het ligt niet aan de key 0d want deze is juist. Met windecrypt en decrypt echter werkt alles nog steeds perfect.<BR>Weet iemand wat er aan de hand is of wat er aan te doen is? Heeft voyager een ander algo dan decrypt? Hetzelfde schijnt er aan de hand te zijn met de verschillende file's voor de kaartjes.<BR>wie weet meer....<P>zalig nieuwjaar!<BR>djkahn.
Unetwork Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Toch heb je dan wat verkeerd gedaan want ik heb nog steeds beeld, ik kan je evt wel de key mailen die bij mij (ge-update) prima werkt op alle kanalen zelfs op de O** <BR>Vaak moet je wel de kaart er even uit halen dus en evve gedult op de nieuwe key...<BR> Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Ik weet heel zeker dat de keys goed zijn,<BR>anders zouden ze met windecrypt en decrypt ook niet werken. Nee er is iets anders aan de hand, het 'systeem' werkt wel goed met voyager, en ik krijg ook de juiste keys binnen met een update alleen is het beeld verdwenen! Ik maak er verder ook niet druk om maar ik ben alleen nieuwsgierig wat nu de oorzaak kan zijn.<P>gr djkahn
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Het is 1 van de bugs in voyager.<BR>Ik kreeg dit van Paul Arnold gemaild.<BR>Ik zou zeggen probeer het.<P>Grtz, Kees.<P><BR>Hi,<P>For those suffering the 'D1' bug on Voyager, try this.<BR>Edit VOYAGER.EXE and find the following string :<BR>80 BC F3 83 D1 75 0A 8B C6<BR>(It should be at address 86c4)<BR>Now replace it with :<BR>A1 B7 83 2D 1A 00 90 90 90<P>The above only applies to 1.86.<BR>It should now work OK. This isn't a true fix, just a bodge, but<BR>it works.<P>Cheers<BR>-- <BR>Paul<BR>
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Hoi, ik ben ook al een tijdje aan het experimenteren met voyager maar krijg hem alleen werkend met irdeto.<BR>Als deze aanpassing werkt kun je het dan misschien uploaden zodat andere het ook kunnen proberen?<BR>Ik kan voyager.exe nl niet editen.<P>B.v.d. SatKlungel.<BR>
Aanbevolen berichten