Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien is het hier al lang en breed bekend maar ik kwam er net achter dat je met Oslink (V4.00c) supersnel de settings in de Flips zet. Kies in het menu Flash "Select channellist areas" (block3+4), dan "Write firmware", selecteer je Flash512k en hup, na een half minuutje zit je lijst erin.

Misschien is het oud nieuws maar ik post het toch maar ff.

Grts Memphisflash

Geplaatst:

Hoi Memphisflash, ik heb die optie wel gezien maar nog nooit uitgeprobeerd, alleen maar de dataarea's (512kb)

Ik weet niet of er buiten blok 3+4 vaak nog meerdere wijzigingen zijn in die flash512k die belangrijk kunnen zijn. Wel zie je tijdens het "writen" welke blokken hetzelfde zijn gebleven en welke herschreven worden wegens wijzigingen.

Geplaatst:

Gebruik inderdaad beter 'data areas' ipv 'channellist areas'. Bij de originele software en de H2deetoo versies t/m v9 kon dit eventueel wel gebruikt worden. Maar bij de Servihard versies is het belangrijk om alles te proggen in de eerste 512kb. Dat is dus de complete Flash512k.bin en die wordt dus met 'data areas' compleet geprogd. Dat zijn dan dus de blokken 0t/m6 (7fe00000 - 7fe7ffff).

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen