Gast Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 Goedendag, ik heb het volgende probleem. Op de zender Pro7, Sat1, 9live is het beeld zeer slecht. Op de 1000 zenders geen problemen. ra ra hoe kan dit?????. De kabel is doorgemeten en is goed. mvg olav12
CB1 Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 Heb je geen koppeling in je kabel? Hoe lang is je kabel? Wat voor kabel? Wat of hoe oud is je lnb? Dit zijn allemaal factoren waardoor dit probleem kan optreden. Op deze freq. zijn pro7 en sat1 inderdaad nogal zwak. Normaal bij goed materiaal en opstelling is dit geen probleem. Als je geen dolby digital gebruikt kun je pro7 en sat1 van oostenrijk nemen. Deze zitten op een andere freq. Dan werkt het wel. Anders gewoon ff de conectoren nakijken en een goede kwaliteit kabel gebruiken die niet zoveel verliezen heeft. Gr Cb1
Gast Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 @CB1, is het misschien mogelijk om een zenderversteker er tussen te zetten zonder alles op te blazen. mvg olav12
CB1 Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Bij mijn weten bestaat er geen versterker tussen het lnb en de ontvanger. Deze zou namelijk de spanningen tussen vert. en hor. ook te verduren krijgen. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Bij mijn weten niet. Maar plaats eens hier de volgende info, Hoeveel meter kabel gebruik je? Wat voor type kabel gebruik je? Bestaat deze uit 1 gedeelte? Wat voor lnb en schotel heb je? Zitten je F-connectoren goed op de kabel? Uit deze info kunnen we meer halen. Gr Cb1
RobinHood Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Er zijn wel versterkertjes te krijgen, die je zo in de coax lijn opneemt. Men gebruikt deze bij lange kabellengtes. Welke merk tuner/schotel/lnb en inderdaad hoe lang is de kabel??? Metmer info kunnen we je wel helpen., Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen