Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met een season of een season2 interface in combinatie met een echostar dsb2000. Ik krijg de season2 wel aan het loggen, maar niet aan het emuleren, met geen van de pakweg 100 programma's die ik heb geprobeerd.<BR>Season2 is een gekochte waarvan ik tot voor kort dacht dat ie kapot was. Daarom een season1 zelf in elkaar gezet.. maar helaas, deze doet net zo veel (eigenlijk moet ik zeggen net zo weinig!)<BR>Het zou op een dsb2000 moeten draaien met decoderversie 9<P>mvgr.<P>See4

Geplaatst:

Mischien als je ook verteld welke software je gebruikt kan ik en ook andere op dit board je mischien verder helpen?

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb windecrypt prima aan het loggen, maar emuleren niet. voyager 1.86 emuleert ook niet. De echostar blijft zeggen dat er een kaartje ingestopt moet worden. Ook als ik er stroom opzet werkt het niet. De season 1 die ik zelf heb gemaakt doet het wel goed op een oude pace irdeto bak.<P>bvd.

Geplaatst:

MMMMM?<BR>Daar snap ik niets van, heb het geprobeerd bij een vriend hier in Skopje met een Canal echostar seca en het werkt goed met Voyager wel heb ik standaard een externe voeding gebruikt en een blokker voor de c***+ pakket opstaan, wel moet het absoluut in DOS gedraaid worden. Heb je wel met het opstarten van Voyager 2 X D ingedrukt? Dan moet je de log info krijgen..<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Dank voor je reactie, ik heb het allemaal al geprobeerd, maar het probleem is denk ik dat de dsb2000 geen season accepteerd, ook niet met extra spanning erop.. zoals gezegt, hij blijft vragen om de kaart...<P>vr.gr.<BR>See4<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.