Gast Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Op PC zou dat te doen zijn in Java of DHTML, maar ik denk niet dat dat op de DB zou werken. En hoe dan ook vrij complex om te programmeren. En dan blijft de vraag, zoals anderen hier al gesteld hebben, dat een scrollend display nogal ergerlijk is op de duur... Ik denk nog steeds dat een andere font de leesbaarheid sterk kan verbeteren. Als ik 1 vd komende dagen wat meer tijd heb ga ik het eens proberen met een andere image, waar ik via de console kan zien wat er juist misgaat.
Gast Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Jep kunnen het beste onze krachten bundelen, ik ga vanmiddag even kijken naar het menu ook groot af te beelden. Laat wel horen als het is gelukt.
The Chone Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Scrollen kan bijvoorbeeld als volgt: Je print eerst: Cartoon Net Dan: artoon Netw vervolgens: rtoon Netwo toon Networ oon Network on Network n Network Je laat hem zo aflopen, en dan begin je opnieuw. maar dit zou hoogstwaarschijnlijk dat je het een en ander in de functie waarmee je iets op de lcd kunt printen moet aanpassen. Of een nieuwe functie maken (of parameter aan bestaande functie toevoegen) om er onderscheid in te maken. het liefst kunnen we dan allemaal in onze menu selecteren of er gescrolled moet worden, en zo ja hoe snel. Lijkt me allemaal mogelijk, maar wie gaat het doen? Mijn kennis momenteel van enigma en de dreambox is veel te weinig, en zonder internet thuis kan ik er helaas ook niet aan werken. (heb storing)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen