Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Hoi,<P><BR>Ik heb nu de combinatie Windecrypt / Season interface / Pioneer zover dat ik hiermee kan loggen en dat de ontvanger niet meer om een smartcard vraagt en de FTA kanalen gewoon weergeeft.<P>Volgens mij zijn de juiste keys al ingevuld bij het starterspakket maar doe ik toch iets verkeerd want wanneer ik overschakel naar mode “Emulate card”gebeurd er niet veel.<BR>Ik gebruik de volgende instellingen:<P>Com2 Enabled, Seca,, Atr Baud 9600, Data baud 9600 ( 11520 werkt bij het loggen ook)<P>Channels, hier heb ik er div weggehaald zodat er niet meer als 8 staan op advies van dit forum<P>Debug all data<P>File logging all data<P>Mode, Emulate card<P><BR>Bij screen shots op Johnny1 site zag ik dat er in het bovenste venster onder “Status Decoding Seca” de Main Channel en Sub channel naam hoort te staan, dit gebeurt bij mij dus niet, de keys heb ik gekontroleerd en zijn volgens mij goed.<P>Heeft iemand enig idee wat ik vergeet of fout doe.<P><BR>Groeten,<P><BR>Frans<BR>
Unetwork Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Ook ik heb de 1.05 geprobeerd en kwam niet verder na een uur van editen met de hand... als NL+ en de Duitse, dit in Irdeto..<BR>Je kan wel de key's invullen maar bij mij werkt toch Voyager een HEEEEEEEEEEL stuk beter, dit in DOS met een oude 486 zonder harde schijf en monitor!<BR>Wel moet je de juiste update invullen met de nieuwe Mkeys...<BR> Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Hoi,<P>Met Voyager & Decrypt krijg ik steeds de vermelding "Unsupported class code". Kan mij hier iemand bij helpen ??<P>Thx<P>IQ
Unetwork Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 Ik denk dat ik weet wat het probllem is, je moet als je naar Irdeto kijkt met voyager wel Irdeto schakelen op de funcie aangegeven.<BR>Ik start dan, als ik hem op mijn Nokia 9200 zet als: [type] voyager 1 M2 [enter]<BR>suc6<BR> Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Wat hier hielp voor windecrypt was de fifo-buffers uit te zetten in de comport instellingen van windows<BR>Control-panel/system/ports/port-settings/advanced<BR>En bij mijn Nokia9302 moeten de ATR/DATA op 8861 staan<P>Grtz. Kees.
Aanbevolen berichten