Ga naar inhoud

!!!!!!WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben door diverse leden benaderd of ik a.u.b. een waarschuwing wil plaatsen over het gebruik van UCAS ontvangers en Magic Modules en hun clones.

Dat zit me eerlijk gezegd nogal dwars omdat toe ik hier maanden geleden voor waarschuwde omdat ik over inside informatie beschikte over deze "grap" en niemand me wilde geloven en ik zelfs door de meeste mensen in soms redelijk heftige discussies voor gek werd verklaard.

Het blijkt dat ik dus gewoon snoeihard gelijk had en nu inderdaad omgesoldeerde Magic Modules, magic modules geladen met "gehackte" Pentacrypt versies, clones en Ucas receivers aan de lopende band kapot gaan.

Alleen het tijdstip waar ik het over had bleek niet te kloppen, maar ik ook moest het doen met de informatie die mij toegezonden is.

De feiten zoals ik ze nu ken op een rij:

-Magic modules waaraan pin 8 en 9 zijn doorverbonden om daarmee een MM1.04 te simuleren gaat kapot.

-Magic modules 1.01, 1.02, 1.03 met daarop "gehackte" versies van de laatste pentacrypt versies gaan kapot. De zogenaamde "decent criminal" versie. Zo decent was hij dus niet:-(((

-Ucas ontvangers met waar pin 8 en 9 zijn verbonden en Ucas ontvangers waar "foute"software op is gezet gaan kapot.

-Dergelijke "snags" zitten kennelijk ook in oudere pantacrypt versies en in tetracrypt versies. Gebruik je een originele Magic Module met software tot penta 1.09 is er niets aan de hand.

Alleen de voor de MM1.04 bedoelde 1.10 versies en de zogenaamde hacks beschadigen originele MM’s.

De ucas ontvangers kun je natuurlijk gewoon ter reparatie bij je dealer aanbieden. Zolang je er niet aan gesoldeerd hebt kan de fabrikant of importeur niet bewijzen dat er "foute"software op gestaan heeft en zal de receiver gewoon onder garantie moeten repareren!!!!!!!!!!!!!!!

Datzelfde geldt ook voor Magic Modules en hun clones! Zolang je ze niets opengemaakt hebt kun je gewoon (2 jaar!!!!) garantie claimen!

Doe dat dus. Claim die garantie want je hebt er recht op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

==> Lees verder in het CI forum!

Tox.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.