Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok, veel informatie nodig na 4 jaar de schotel van de muur te hebben gehad.<P>A: Wat is er allemaal te krijgen voor wat?<P>Ik bedoel, ik heb een season card nodig, maar volgens mij red ik het niet meer met mijn oude analoge Amstrad reciever.<P>B: Met welke kaart(en) kan ik welke sats<BR> ontvangen, en kanalen bekijken?!<P>C: Wat is Irdeto, Seca, Humax etc etc etc.<P>D: Zal BskyB digital gehackt worden?<P>E: welke sat is momenteel het beste qua<BR> zenders en 'gratis' kanalen?<P>Alvast bedankt voor de informatie. Zoals je ziet ben ik er al een tijdje uit, maar wil weer opnieuw beginnen.<P>Ook gevraagd, goedkoop adresje voor Season cards, Digital Recievers etc. Heb begrepen<BR>dat je in duitsland voor onder de DM600,- al<BR>een goede Nokia te pakken hebt.<P>Imagica.

Geplaatst:

Oh, en wat met dat Irdeto2 gebeuren?<BR>In november zal Irdeto op Irdeto2 overgaan.<BR>Zijn de huidige apparaten wel voorbereid<BR>voor die nieuwe standaard? Of moet ik dan weer een nieuwe reciever kopen?<P>Ze blijven wel bezig zeg, en wij maar kopen!<P>Imagica.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.