Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een Pinnacle studio dc 10 capture kaart en capture in de beste stand van mijn topfield 4000.

Nu zie ik in de opnamen niet echt een schoon beeld, zie ruis en allerhande wiebeltjes, terwijl ik toch echt een schoon signaal aanbied.

Ik snap wel dat ik als het aangeboden signaal analoog naar de capture kaart gaat er wel enig verlies optreed maar dit lijkt me toch niet echt nodig.

Ik gebruik de composiet aansluiting.

wie weet een oplossing??

Groetjes , John

Geplaatst:

Raar dat je ruis op je scherm ziet, want zoveel verlies treed er niet op. De data word omgezet vie pcm (pulscode modulatie) dit houd in dat de hoge frequenties en de lage frequenties buiten bepaalde zo'nes worden afgesneden. Dus zoveel verlies gebeurt er quasi niet. Heb je je instellingen van je videobewerkingsoftware al eens nagekeken? Staat je DMA van je HD's aan? Heb je ingestelt PAL of NTSC?

Greetz {Spirit}

Geplaatst:

heb alles nagekeken en staat toch goed, wat ik ook zo gek vind , ik heb 150 gb over op de tweede harde schijf die ik alleen voor video gebruik, als ik nu een film binnen haal vanaf sataliet tuner of video recorder kan ik niet langer opnemen dan ongeveer 1 uur en 45 minuten, ook als ik aangeef dat ik meer op wil nemen dan doet hij dat niet.

snap dat niet, in de beste stand heeft hij 12 gb nodig dus ik zou toch minsten 12 uur in de beste stand op de schijf kunnen zetten.

wat kan ik hier aan doen??

Gr, John

Geplaatst:

Ik zou niet weeten hoe je dit oplost.

Probeer het anders eens met een andere video programma binnen te halen bvb avit software, of abdobe premiere.

Greetz {Spirit}

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen