Ga naar inhoud


UCAS OF MODULE STUK? HIER LEZEN!!!


Ron

Aanbevolen berichten

Omdat er een aantal leveranciers blijken te zijn die na de actie van gisteren hun keutel intrekken en de klant grofweg 40,00 euro willen berekenen voor reparatie van hun module of UCAS receiver gaan wij hier wat tegen ondernemen.

--

SAT4ALL roept alle mensen die nu een kapotte UCAS ontvanger hebben na contact met hun dealer op, om op dit onderwerp te reageren. Wij willen graag in kaart brengen welke dealer wel en welke dealer of leverancier geen garantie verleend.

Noem geen namen van dealers op dit board. Ook geen aanduidingen in die richting. De regels blijven gewoon van kracht. Namen noemen dus uitsluitend via onderstaand e-mail adres (denk er aan: FEITEN!).

--

Mocht uw dealer of leverancier geen garantie verlenen, laat dit dan even weten op e-mail adres pentaprobleem@sat4all.com . Vermeldt ook het telefoonnummer, postadres en mogelijk emailadres van deze dealer zodat iemand van ons contact met hun op kan nemen.

Het kan ook zijn dat uw dealer de ontvanger terug stuurt naar zijn leverancier en later daarvoor moet betalen. Weiger die kosten te betalen heren dealers. Vooral de klanten: Betaal deze rekeningen niet! U HEEFT GARANTIE!!!

Indien u toch betaald en niet om een duidelijke factuur (waarop staat: reparatie i.v.m. pentacrypt flash probleem) vraagt, kunnen wij niets meer voor u doen. Neem altijd een getuige mee naar de zaak en neem gesprekken desnoods op.

--

Graag alleen maar feiten en geen wilde verhalen. Er zullen mensen met deze dealers gaan bellen om hen op andere ideeën te brengen en als ze dat niet doen komen ze op de sat4all zwarte lijst.

--

Wij beantwoorden in principe geen e-mail. Alle communicatie terug verloopt via dit board.

In echt belangrijke gevallen kan iemand van ons contact met u opnemen.

--

[color:"red"]Betaal in geen geval geld voor de reparatie van de ontvanger. Als je deze met pentacrypt software gekocht hebt en je niet schriftelijk afstand gedaan hebt van je garantie, heb je dus gewoon recht op garantie. Dat staat juridisch 100% vast en daar kunnen ze niets aan veranderen. [/color]

Indien de dealer je de receiver zonder betaling niet terug wil geven, meldt je dat ons. Laat de dealer schriftelijk verklaren dat u de receiver pas terug krijgt na betaling van het volgens hem verschuldigde bedrag en wijs hem er duidelijk op dat je aanspraak wilt maken op de garantie en je juridisch je gelijk zult halen indien hij de ontvanger niet inmiddelijk zonder kosten terug geeft.

--

Nu kan het koren zich van het kaf scheiden. Nu zullen we gaan zien welke dealers en leveranciers de naam satellietspecialist werkelijk waard zijn.

 

Groetuh,

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...