Ga naar inhoud


patches simba 202


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat:
Ik heb hier een Xena 1700 gepatched voor een vriend.
TPSCrypt werkt prima, maar Betacrypt wil niet. Is dit een bekend probleem of maak ik een fout?


Werkt Betacrypt nog steeds niet bij jou?


En moet je de Dongle aansluiten op je PC voor de Loader, en daarna de seriele voor de Patch... (of moeten ze tegelijk aangesloten worden op twee seriele poorten van je PC?)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien maar goed ook dat de patch er nog niet op zit want ik begrijp dat dan de Russishe kanale niet meer werken. Daar gaat het bij mij in huis voornl. om!

 

Citaat:
ATTENTION: Après avoir flasher mon Xena 1600, je n'arrive plus de décrypter la télévision russe tel que : NTV International + ORT International + NTV Mir, mais par contre mon demo accepte les cartes viaccess 1 (GoldWafer) j'arrive d'avoir les informations sur les providers - Donc faite attention parceque actuellement je me retrouve avec un xena 1600 TPSCRYPT mais j'ai pas de fichiers PIC et EEPROM pour la carte. ça veut dire que depuis le patche j'ai toujours pas de Multivision et en plus de cela je ne regarde plus les chaînes russe (je ne sais pas à propos des autres chaînes)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb rj-45/rs232 in een france site gevonden en bestelde (kant/klaar)


: HACHMI

zijn er geen nederlandse site's waar je de kabel kunt kopen ?? heb nl. ook een aston-S 202 en heb een kabel gemaakt opbasis van max3233 heb alles gecontroleerd ook al 2e ic geprobeerd maar krijg steeds de melding "geen andwoord" waar zou dit aan kunnen liggen ???? weet het zo langzamerhand niet meer .......................??!\

groetjes ...

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:murdock

 

setedit werkt niet melding: geen andwoord

 

en software laden heb ik stap voor stap gedaan zoals je beschreven had

 

jumper omzetten krijg ik load ipv loader te zien -->>ok ik heb een simba en geen xena <<--maar als ik dan de ontvanger aan zet loopt het menu dus ook niet door zoals beschreven heb voedingsstroom gecontroleerd 3.3-3.4 volt vanuit ontvanger moet ook kloppen maar verder doet hij niets! snap er geen *** van

zijn er meer mensen die dit gehad/hebben ?? heb al diverse dingen geprobeert maar krijg het niet voor elkaar...graag reactie ...

 

groetjes ...

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bigfoot

 

ik heb een simba 202 met rj45 dus ben ik geen nulmodem kabel nodig (dacht ik)

 

groetjes ...

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ murdock

heb jij toevallig en schema of een site waar dat staat hoe je zo een rj-45/rs232 kabel moet maken, mijn maat heeft een simba 201 staan zodat we die bij gelegenheid eens kunnen patchen

vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Kun je voor me checken of de Rus kanalen op de Hotbird (en Sirius) nog werken met de patch?



Kan iemand dit voor mij checken svp? Ik heb geen zin om te patchen als die niet meer werken, en ik ook niet meer terug kan.

Is het lipsync probleem opgelost in de patch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...