Ga naar inhoud


Nieuwe C+ kaart


gamgra

Aanbevolen berichten

Heb zojuist de nieuwe C+ Seca2 kaart ontvangen, werkt eerste klas op originele Philips, de oude kaart werkt ook nog.

De nieuwe kaart werkt echter NIET op Xsat410 met TPS firmware, ga dit in de loop van de dag verder uittesten met originele firmware, kan ook zijn dat kaart slechts op een decoder gebruikt kan worden, SKY digital doet dit al jaren.

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Heb de Seca2 kaart toch aan de gang gekregen op de Xsat410 met Tps Patch, heb wel de Viaccess kaart moeten verwijderen.

Indien de viaccess kaart gelijktijdig met de nieuwe seca2 kaart gebruik wordt geeft de decoder al na enkele minuten de volgende melding "geen rechten" .

 

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ben ik alweer.

Heb nu de originele Firmware 1.8.103.gamma in de decoder geflashed, decoder werkt nu zonder fouten met de nieuwe C+ Seca2 kaart.

 

Met de TPS patch 1.8.103.Delta schijnt de decoder toch wat moeite te hebben, de Seca2 kaart werkt dan uitsluitend met de Viaccess kaart verwijderd uit het viaccess kaartslot

 

Groeten

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Gamgra,

 

Ook weer bezig zie ik, leuk gehad? Ik heb de seca 2 nog niet binnen. Ze mogen hem ook nog wel even houden

 

Groet Aka

 

Xtreme, zo dood als een pier

Strong V9b, springlevend

Pace 500, springlevend

Pace 500, springlevend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...