Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe Humax 5400 gekocht.<BR>Ik krijg 2 meldingen.<BR>Op Irdeto kanalen krijg ik de melding:<BR>Irdeto CA status 16<BR>En met uploaden van PC naar Humax krijg ik de melding:<BR>Error Ut<P>Wie o Wie kan mij helpen.<BR>Humax is gepached voor premiere world.

Geplaatst:

Hi,<P>Welk OS staat er op jouw PC. Ik had ook problemen met het uploaden en dit probleem werd veroorzaakt doordat ik Windows Millennium gebruikte. Met Windows 98 ging het zonder problemen. Onder Windows NT schijnt het ook niet goed te gaan.<P>Hope this helps.<P>Cheers,<P>//MasterBrowser

Geplaatst:

code 16 is voor zover ik weet een teken dat de rekening voor het abbonement niet betaald is:-))) uit huilen en overnieuw beginnen. ps er zijn specialen hex files voor hummie<P>gijs

Geplaatst:

Bedankt voor de tip.<BR>Ik heb het nu met Win2K geprobeerd.<BR>Ik zal het morgen eens met win98se proberen.<P><BR>Hans

Geplaatst:

das vreemd , heb met Windows millenium geen problemen tot nu toe.<P>greets mhl

Geplaatst:

Houbie <BR>Het prog HSE v1.0 RCI (the humax setting editor) werk bij mij het beste om de humax te uploaden. Met b.v. Humbox v3.0 krijg ik ook steeds Error UT.<BR>Humbox v3.0 is wel een uitstekend programma om je lijst in orde te brengen.<BR>

Geplaatst:

Je kunt het beste de file editen met humbox inderdaad...<BR>Maar voor up/downloaden moet je formule 3 nieuwe versie gebruiken dat werkt perfect met de nieuwe humax...<BR>Groeten<BR>Ruud.

Geplaatst:

Enne ik draai ook onder windows me no probleem....<BR>groeten<BR>Ruud.

Geplaatst:

Error UT krijg je door dat je ofwel de verkeerde kabel gebruikt of om dat de massa niet goed is aangesloten.<BR>Groeten.

Geplaatst:

had precies dezelfde melding onder 98 firts en second edition. maar als je de humie eerst download en daarna pas een settings lijst upload gaat het altijd goed.<P>bob

Geplaatst:

Iemand ook nog een tip over de Irdeto CA status 16 melding die ik krijg op Irdeto kanalen.<P>

Geplaatst:

Ik gebruik dus een Gold Card.<BR>Iemand files die daar in werken.<BR>Ik heb er al verschillende geprobeerd.<BR>Ik heb een gold card, gold programmer en gebruik gold.exe om te programmeren.<P>Het down en uploaden werkt dus niet met Win2K. Ik heb het zojuist werkend gehad met win95.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.