fenzo Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Het is een schande dat de diverse importeurs die steeds hebben geroepen een "dreammachine" te leveren, en daar inderdaad ook nog een loader meeleveren en een programmer, dan later gaan roepen als het fout gaat "eigen schuld" !! Niet aleen Rian doet overigens moeilijk, ook van mijn dealer (die mijn ontvanger zelf kosteloos heeft omgeruild) hoor ik dat zijn leverancier van de Xtreme (a*gev*x) ook bijhoorlijk moelijk doet, ook dhr Struijker aldaar probeerd op alle mogelijke manieren onder zijn wettelijke garantie verplichting uit te komen. Als dat zo door gaat zullen de diverse heren nog behoorlijk zweetdruppels gaan laten, want ik kan me voorstellen dat een dealer hiermee geen genoegen neemt, en opkomt voor zijn klanten, inderdaad desnoods met een rechtsbijstand verzekering. Ik heb al eerder gezegd dat je niet hoeft te eisen dat nieuwe Penta soft ook werkelijk goed werkt in deze ucas ontvangers, maar het mag nooit zo zijn dat deze de recievers kapot kan maken, dat is te gek voor woorden en gewoon een grove fout van de hardware. Ik hoorde van mijn dealer dat ze bij A*gev*x zelfs zo ver gaan in het ontduiken van garantie verplichtingen dat ze het gebruik van de laatste firmware 01.55.09 de schuld geven, als mensen deze fw in de Xtreme hebben gestopt om hiermee hopelijk van de diverse bug's af te zijn in de software, verliezen zij al recht op garantie volgens A*gev*x omdat deze FW niet officiel zou zijn, en zeker niet goedgekeurd door deze firma in Enschede. Kan het nog gekker ??? Op deze wijze omgaan met je klanten kost je uiteindelijk de kop, de glorietijd van deze Ucas ontvangers is voorbij, mede dankzij de importeurs van deze. Fenzo.
Aanbevolen berichten