Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 hallo,ik heb een paar vraagjes<BR>ik ben al sinds de tijd van de d2mac met mijn eigen keys en files bezig,tijdje gestopt,per ongeluk 1.5jaar geleden een nokia 9302 gekocht en was weer helemaal gek van deze hobby,nu de handelaren de boel verknalt hebben wil ik helemaal zelf standig worden. walbanger bekeken,read me files goed gelezen.kom ik erachter dat ik ander spul nodig heb.wie kan mij vertellen wat?moet die interface in de decoder blijfen tijdens loggen(mijn pc staat ver van de decoder)of kan ik de interface net als mijn progger los van de decoder gebruiken?
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Ik heb in het grijze verleden toen sky nog heel gewoon was in videocrypt ook de ontvanger in de woonkamer gehad en de pc op de slaapkamer 20meter verder en dat was geen probleem.<BR>Dus je zult het proefondervindelijk achter moeten komen of dat het emuleren en loggen ook op zon afstand werkt je krijgt een vertraging van je data maar probeer het en je weet het.<BR>succes<BR>***Nowtv***
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 bedankt voor je reactie,<BR>ik moet mijn decoder dus aansluiten op de comp,maar dan snap ik dat interface verhaal niet,heb ik nu een ingebouwde interface die ik gewoon aansluit achter op de decoder,of moet ik een hummy of iets dergelijks aanschaffen waar je die losse common interface bij nodig hebt,of is dit helemaal niet het zelfde?ik wil niet zoals altijd in mijn experimentele buien de boel weer opblazen of kan dit geen kwaad?
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Wat je nodig hebt is een ontvanger digitaal.<BR>Dan heb je nodig een season 1 of 2 interface.<BR>Dan een pc met de nodige software.<BR>Dit met de goede keys in de software zal zorgen voor een goede werking.<BR>Let wel dit is alleen voor testdoeleinden.<BR>Neem altijd een abbonement op de eventuelle abb kanalen.<BR>***Nowtv***
Aanbevolen berichten