Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Ik kwam ergens deze uitleg tegen en wil deze jullie niet onthouden. Mischien is het niets maar aangezien het eigelijk al niets is hebben sommigen niets te verliezen. Ik zelf kan het niet uitproberen maar mischien zijn andere er mee geholpen. Stapsgewijs: 1) Start het programma op en kijk of het groene ledje brand. 2) programmeer de module met "pulisci_MM.mbf" 3) als hij klaar is, klik dan NIET op disconnect en verlaat het programma NIET ! 4) klik op "program modulates" en kies dit keer 1.05 5) als hij nu helemaal klaar is klik je op disconnect en wacht tot hij aangeeft "not connected" 6) wacht minimaal 30 seconden Als alles goed is kom je weer terug in de beginstand. 7) als dit niet gelukt is, haal dan de netspanning van de module en volg dit weer vanaf stap 1. Ik geef geen 100% garantie dat het zal lukken, maar het is in ieder geval de moeite waard om het te proberen! Jos
Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Is oud nieuws, helaas brand het groene ledje niet bij de meeste kapotte modules.
Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Als het oud nieuws is mag je hem wat mij betreft verwijderen alans. Ik hoopte alleen mensen blij te kunnen maken Jos
Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Ach die van jou is in nederlands die andere in engels. Alleen snap ik het nut niet vam deze software. Als het groene lampje brand kun je er ook meteen de juiste software op zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen