Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik op het franse absat 00 09 log vraagt hij om de mk2 Hoe kom ik hieraan en waar vul ik die dan in. Mijn mk1 en ppau is goed.Wie helpt.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

Dit is geen probleem die key 02 is voor een proef abbonement een pre pakket en is niet nodig om te loggen en niet nodig om een update te krijgen.<BR>En dit kan zeker voorkomen tijdens het loggen bij meerder providers omdat er op een kanaal bij een provider verschilende updates worden uitgezonden zo kan het voorkomen dat je op een beoaald kanaal indien alles goed is ingevuld je bij voorbeeld van meerdere providers een update krijg.<BR>Dit kun je uitschakelen door bv in wallbanger de kruisjes bij de providers weg te halen en op 1 provider te gelijk te loggen<BR>***Nowtv*** wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.