xfiles69 Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 wie kan mij een site met een beetje meer uitleg over wallbanger en hbemu.<BR>irdeto werkt perfect maar krijg seca en viacces niet aan de praat
Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Geplaatst: 10 juni 2001 1e Heb je wallbanger als seca ingesteld.<BR>2e Heb je de snelheid aangepast NL box 11520<BR>3e Als je wijzigingen maakt save deze en start opnieuw op.<BR>Probeer deze eens en laat wat van je horen.<BR>***Nowtv***
xfiles69 Geplaatst: 10 juni 2001 Auteur Geplaatst: 10 juni 2001 heb ze alledrie nu aan de praat viaacces/seca en irdeto op de gepatchte cam (emmbedded).<BR>Alleen met hemu welteverstaan.<BR>Wallbanger geeft alleen nog maar irdeto.<BR>Bij irdeto kan ik aangeven welke provider ik wil bij seca en via niet (staan allemaal aangevinkt de providers).<BR>Als ik naar seca wil moet ik dit dan instellen bij irdeto? Daar heb je immers de keuze uit de drie?
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Beste mensen,<P>Ik krijg dit niet aan de gang om mijn gepatchte humax5400. Zelfs de irdeto codering lukt niet. Probeert wel de ATR over te zenden maar stopt er dan mee!! Wie weet waar dit aan kan liggen?? Gebruik trouwens season-1.
klinkie Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 of op 115200<P>groeten en neem een met dit warme weer dat zeg ik ..............linux
xfiles69 Geplaatst: 5 juli 2001 Auteur Geplaatst: 5 juli 2001 het feest is nu helemaal compleet <BR>Zodra ik wallbanger postart loopt mijn computer vast <BR>??????????????<BR>Ga wel helemaal over op hbemu
Aanbevolen berichten