Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Hoi, Wie ook eens iets anders wil zien dan de oorlog in Irak, momenteel ongecodeerd op panamsat f3r/f6 43 west frec. 12584 verticaal sym. 27500. spaans pakket met o.a, bandamax,ritmoson,telehit,visat,galavisionen canal telenovel. veel kijkplezier groetjes.......
Murdock Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Daar kwam ik inderdaad een paar dagen geleden ook achter... Leuke aktie.. Gebeurt wel vaker, maar voor hoelang?? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Hoi, volgens mij gebruiken die lui een soort jojo decodeersysteem soms heb je tijden lang beeld en dan weer niet. maar als ik het goed heb is dit een uplink vanuit Spanje ten behoeve van kabelkopstations in spaanssprekend zuid Amerika. groetjes...... en je moet maar zo denken weer eens wat anders die spaanse muziek ole.
Murdock Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Het zal eerder andersom zijn ofzo... Als je kijkt naar de footprint... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Is vaak gecodeerd dan weer een tijdje niet, dan weer een tijdje wel, enzo aan. Maaaaar als ze gecodeerd uitzenden kun je deze kanalen ook zien met een 6 in 1 van **$*@*%*&^*#** of een ander. Is viaccess Is niet spaans maar mexicoooooo groet
el canario Geplaatst: 28 oktober 2003 Geplaatst: 28 oktober 2003 Ze zijn d'r weer.... momenteel ongecodeerd op panamsat f3r/f6 43 west frec. 12584 verticaal sym. 27500. spaans pakket met o.a, bandamax,ritmoson,telehit,,galavision en canal telenovelas. Veel plezier. VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
Gast Geplaatst: 4 november 2003 Geplaatst: 4 november 2003 Dit is mijn meest bekeken pakket. Het is van TeleVisa en komt uit Mexico. Een deel van het pakket is ook via Hispasat te bekijken in nagra. Televisa doet zo'n 2 x per jaar een FTA periode. De laatste was meer dan een maand lang! Maar geen nood, ze gebruiken Vi*cc*ss 1 en hun code is het afgelopen jaar niet meer gewijzigd. Dus een simpel Silver - cardje en een embedded vi*cc*ss in de ontvanger zorgen voor "eindeloos" kijk (en luister) plezier. groet, Rob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen