Satlux Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 UPC heeft 1 april (geen grap) Discovery uitgezet.(gecodeerd) Eerder hadden ze al Eurosport gecodeerd. Nu wachten we op bv National Geographic of nog meer. Na een flinke tariefsverhoging begin dit jaar lijkt het erop dat ze proberen de schulden die ze hebben te verhalen op de kijkers. Middels een digitale decoder van UPC plus een berg geld kan je weer kijken. Sommige diehards in Almere, oa ikzelf hebben dit al veel eerder zien aankomen. Ik zeg deze week mijn kabelabo op. Dit abo'tje had ik genomen vanwege de goede infrastructuur van de kabels. Almere is een nieuwe stad en alle noodzakelijke kabels kunnen hier zonder veel problemen dus zonder veel geld gelegd worden. Adsl ligt praktisch in elke straat. Kabel tv was hier normaal/goedkoop. Nu wordt je "verkracht" omdat je toch geen nee zegt toch ? Quad lnb en een extra ontvanger aanschaffen. Liever dit dan al dat andere gez..k. Groetuh, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen