Ga naar inhoud

Decrypt 2.45 voor dos op humax 5400 irdeto gaat goed maar seca niet en viacces

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een een humax 5400 met de allcamm path ingeladen 10.10.10nl.Irdeto emuleert hij perfect maar seca en viacces niet.Ik krijg aleen een reset met 1 regel data.Met irdeto kan ik emuleren op 9600 baudrate heb 11520 ook geprobeerd maar werkt ook niet of moet ik per se wallbanger gebruiken.Heb een 386 laptop daar kan geen win 95 op.Sandis werkt ook wel met irdeto maar met seca niet.Met aston cam 1.03 emuleert hij wel perfect seca.Maar zonder aston module niet emuleert hij niet seca in het irdeto slot met decrypt.Mijn vraag is dit mogelijk in decrypt of voyager of sandis ?<P>Slaughter

Geplaatst:

Hoi,<P>Probeer eens je season kaart,appart te voeden, (Max 5Volt !!)als het goed is loopt ie dan probleemloos, op je CI modules ;-))<BR>Ik dacht dat voyager, zoals ik het begrepen had, niet viacces 100% ondersteund, wel seca,maar dit kun je eens met decrypt proberen is ook een goed proggie. <P><BR>Bruce. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Je kunt geen seca decoderen in een irdeto slot met decrypt en voyager slaughter, daar heb je hbemu voor nodig.<P>Decrypt en voyager zijn echter perfecte progjes om te emuleren maar alleen in de daarvoor bestemde ci's of slots, dus seca emuleren alleen in seca doos of ci, viaccess alleen in viaccess dozen en ci's enz<P>Grtz. Bullet.

Geplaatst:

Daar ben ik ook achter gekomen heb nu een computer met windows 98 en werkt perfect nu met hbu 8200.Nog bedankt voor informatie<P>Slaughter

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.