Gast Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 Na alles gelezen te hebben meen ik begrepen te hebben dat de allPPV voor de oude Premieredoos niet "past"? Nog geen nieuws?
JD Geplaatst: 4 april 2003 Geplaatst: 4 april 2003 @iedereen, Klein beetje goed nieuws!! - De firmware is open en kan aangepast worden (dankzij bas1234)!!! Op dit moment is het mogelijk om in ieder geval de franse schermen naar het engels te vertalen (erg bwerkelijk en tijdrovend) en deze in de reciever terug te zetten. Of dit allemaal ook echt werkt wordt over enige dagen wellicht duidelijk. - In een later tijdstip is het (misschien) ook mogelijk om de code aan te passen, maar dat is nog de vraag. Op het moment dat dit duidelijk is, kan pas gekeken worden of hij ook voor de Canal+ SECA2 kaarten geschikt is. Zoals vanuit belgische kringen is vernomen is de reciever wel SECA2 compatible en geschikt voor de Canal Digital (frankrijk) SECA2 kaarten. Met dit project is Bas1234 druk bezig en hij zal een site gaan opzetten waar iedereen straks info en programma's kan downloaden om ook zijn franse Philips aan te passen. Wellicht dat er dan ook al BIN files vrij gegeven zullen worden. Al met al is men goed op weg.......... Bas1234 ik hoop dat ik je hiermee niet voor de voeten heb gelopen, want dat is zeker niet de bedoeling!! Dus iedereen met een franse philips (96070D) heb geduld, het worden nog mooie tijden en binnenkort zal Bas1234 hier ook wel zijn site bekend maken denk ik (toch bas??)!! groeten, JD
Memphisflash Geplaatst: 4 april 2003 Geplaatst: 4 april 2003 Goed nieuws, ik wacht met spanning af. Ik vraag me wel af als het synchronisatieprobleem ook te verhelpen is want anders valt er nog niet echt naar te kijken. Bas, Suc6! Grts Memphisflash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen