Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 Ik heb een Humax 5400 met aston 1.03<BR>een seasons 2 <BR>Nou gaat het loggen met wallbanger in irdeto en seca goed, nou weet ik dat je ook je mosc in de kaarlezer van de seasons kunt doen, en zo dataverkeer tussen kaar en cam volgen<BR>maar de humax meldt: ongeldige kaart<P>wie o wie heeft er een tip?<P><BR>
Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 baudrate ?<BR>in 1.05 moet ie op 115200 staan<P>Groet,<P>C4
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Kan iemand nog 1x de juiste settings voor een aston 1.05 doorgeven?<P>Jij roept namelijk 115200, maar dat is geen setting in hbemu, dat kun je alleen instellen via de custom settings, klopt dat?<P>Als iemand écht wallbanger heeft draaien op een 1.05, kan hij/zij dan eens echt álle instellingen zoals die bij de seca settings staan, doorpiepen? ik krijg er nl. taal nog teken uit, terwijl hij op irdeto op 9600 draait als een tierelier!<P>thanx!!
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 port com1<BR>atr 11520<BR>data 11520<BR>parity Even<BR>Dat bits 8<BR>Stop bits 2<P>1 eerst progje opstarten keys erin en connect drukken bij seca (he is waiting for connect)<BR>2 dan humax inschakelen op seca bv ned1<P><BR>greetz lorisdam
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Bedankt lorisdam, maar het wil toch niet werken... Als ik hem op mijn notebook met NT zet gaat het groene rondje als een waanzinnige knipperen (ik denk gelijk aan de gele led op de season), op mijn pc met w98II doet ie gewoon helemaal nada.<P>Ik heb pin 1 op de rs232 afgesloten, ik heb pin 4 en 8 kortgesloten, maar hij blijft roepen 'an error occure with your card' (wat volgens mij occured moet zijn, maar dit terzijde).<P>terwijl hij het op irdeto gewoon feilloos doet, snap er NIETS van... Overigens ook 3 aston 1.05's geprobeert, dat maakt ook niet uit.. ikke niet begrijpe...
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 je hoeft helemaal niet af te sluiten of kort te sluiten voor je season 2 dit is alleen het geval als je 3 in 1 gaat emuleren en dit zijn toch echt de instellingen wat je kunt doen is een andere versie walbanger proberen......<P>greetz lorisdam
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 gewoon op 9800baud laten staan werkt perfect hier, geen probleeem.<BR>Je moet alleen als je iets wijzigt even je season erin en eruit halen (= reset)
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 @babylon heb je de problemen al opgelost?<BR>zit hier namelijk met het zelfde probleem,rare is wel dat het wel lukt op mijn phillips,maar in de aston cam schijnt er een probleem te zijn.<BR>Ik volg deze topic dus met grote interresse.<P>Billy<BR>
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 ik ga er niet over strijden maar je bautrade moet gewoon voor seca met humax hoog staan en je season erin of eruit trekken raad ik je niet aan je zult niet de eerste zijn die zijn cam opblaast en gewoon zonder voeding proberen wat wel kan zijn is dat er een condensator vervangen moet worden maar dat zal ik een naar kijken welkje je moet vervangen<P>greetz lorisdam
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Ik heb alle settings zowel hoog als laag geprobeerd,zonder resultaat.<BR>Als er een condensator kapot is waarom draait het dan wel op de philips???<BR>Wat ik nog wel kan proberen is om de st232cn omwisselen voor een max 232n,(deze heb ik een keer vervangen omdat de max kapot is).<BR>Mischien ligt het aan de lengte van de kabel (10 meter).<P>Wordt vervolgd......<P>Billy
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Problemen met de seasons 2 zijn hier opgelost.<BR>Verlengkabel is niet oke,zonder de kabel doet de seasons het perfect.<P>Groeten Billy
Aanbevolen berichten