boes80 Geplaatst: 3 april 2003 Geplaatst: 3 april 2003 van de website: VRAGEN EN ANTWOORDEN I.V.M. KAARTWISSEL Waarom gaat CANALDIGITAAL nieuwe smartcards invoeren? De nieuwe smarcards worden ingevoerd om het illegaal kijken naar betaalzenders tegen te gaan. Worden alle smartcards vervangen? Nee, alleen de Mediaguard (in de volksmond SECA 1) smartcards worden door CANALDIGITAAL vervangen. Irdeto smartcards worden niet vervangen en blijven bruikbaar. U kunt een Irdeto smartcard eenvoudig herkennen aan de tekst “MULTICHOICE” die op voorzijde bedrukt is. Wanneer krijg ik een nieuwe smartcard? Bent u correct geregistreerd bij CANALDIGITAAL, dan ontvangt u in april 2003 uw nieuwe smartcard. Moet ik betalen voor de nieuwe smartcard? Nee, de nieuwe smartcard is gratis. Hoe krijg ik de nieuwe smartcard? U krijgt uw nieuwe smardcard per post op uw registratieadres (mits correct geregistreerd). Hoe controleer ik mijn adresgegevens? Door op www.canaldigitaal.nl/service.asp “Controleren adresgegevens” te klikken kunt u controleren of u correct geregistreerd bent bij CANALDIGITAAL. Moet ik mijn oude smartcard terugsturen als ik de nieuwe heb ontvangen? Nee, u hoeft uw oude smartcard niet terug te sturen naar CANALDIGITAAL. Tot wanneer kan ik mijn oude smartcard nog gebruiken? Uw oude smartcard is niet meer bruikbaar nadat u de nieuwe smartcard in gebruik heeft genomen. Wanneer zijn oude smartcards helemaal niet meer te gebruiken? Na 5 mei zullen oude smartcards geen beeld meer vertonen. Kan ik een nieuwe smartcard kopen? Ja, u kunt bij een satellietspeciaalzaak een nieuwe smartcard kopen. Werkt mijn satellietontvanger probleemloos met de nieuwe smartcard? CANALDIGITAAL test alle goedgekeurde satellietontvangers met de nieuwe smartcard. Alle goedgekeurde ontvangers (met originele software) zullen correct blijven functioneren. [color:"red"] [/color] Ik heb een Common Interface ontvanger. Werken deze nieuwe smartcards ook op deze type ontvangers? Common Interface ontvangers zijn niet getest door CANALDIGITAAL en daardoor niet goedgekeurd. De verwachting is dat de nieuwe smartcards ook op deze ontvangers zullen werken, maar CANALDIGITAAL kan dit niet met zekerheid zeggen. [color:"red"] [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen