Ga naar inhoud

geen sky news meer !!??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

toen ik gisteren thuis kwam had mijn vriendin een melding in beeld zien staan...waarschijnlijk een update.

maar sindsdien is sky news zwart, enig idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

had hem behoorlijk vaak aan staan ivm met oorlog.

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan iemand mij een eindje op weg helpen hoe ik de frequentie kan veranderen?

Albert.

Philips 7071 met V 1.0

Geplaatst:

die technische termen snap ik nog niet echt...betekent het dat hij op een andere zender zit of moet ik hem daar zoeken?

Geplaatst:

@monthanus & steelcam:

vertellen jullie even welke ontvanger (en welk type) jullie hebben zodat we een stap verder geraken...

Gerdy

Geplaatst:

Hoi Gerdy,

Bedankt dat je wilt helpen. Ik heb al een tijdje geprobeerd om er achter te komen hoe je een frequentie moet veranderen. Kan dit bv. met je afstandbediening of moet dit met bv. declink. Ik hoop dat je mij wat

meer wijs kunt maken.

Ik heb een Philips DSX 7071 23/E met V1.0 van Spacerunner

Albert.

Geplaatst:

Sorry, dàt toestel (en zijn menustructuur) ken ik niet. Het gebeurd wel degelijk met de afstandbediening ja.

Tip: stel jouw vraag even in het Philips forum!

Gerdy

Geplaatst:

sorry voor de late reactie.

ik heb een strong 8100

ik heb inmiddels sky weer terug gevonden.

heb de ontvanger opnieuw laten zoeken naar kanalen en nu is sky op kanaal 638 toegevoegd.

op de oude plek 62 staat hij ook nog maar daarop nog steeds zwart beeld.

heb er ook een aantal nieuwe bij.

is het soms verstandig de ontvanger eens in de zoveel tijd te laten zoeken naar nieuwe zenders?

heb overigens ook geprobeerd sky van 638 naar bijv 10 te zetten maar op een of andere manier kom ik niet lagers dan 501...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen