Ga naar inhoud

C+ WIJST SOFTWARE VERSIE NOKIA EN STRONG AF

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

volgens mijn dealer wijst Canal+ de softwareversie van Nokia 9302s en de Strong 8000 als schuldige aan voor de gerezen problemen.<BR>het wachten is op een nieuwe versie software.<BR>als dit met de bekende C+ snelheid gaat,dan kunnen we nog wel effe wachten.

Geplaatst:

nou, wil ik wel ff weten welke dealer dat heeft gezegt, moet die toch maar even zijn vakkennis opfrissen want dat zijn tuners die juist een goedkeuring van c+ hebben.<P><BR>groet ray,

Geplaatst:

Hallo,<P>Volgens mij zijs ze bij c+ eens een keer snel<BR>want bij mij is het probleem opgelost met<BR>org. c+ kaart geen probleem meer van geknipper op mij strong 8000<P>gr peter

Geplaatst:

mijn dealer heeft een dealertel.nr daar zeggen ze al gelijk op een bandje dat de software versie van deze ontvangers niet goed is,ik stond erbij en keek er naar.

Geplaatst:

Hallo <P>Je stond erbij en luisterde erna :-)<BR>Het klopt wat brandpunt zegt het is een probleem van de nokia & strong dat zeggen ze bij Canal Digitaal maar volgens mij is het net andersom want het is per 1 januari begonnen met deze klachten. het klopt dat er nieuwe software versie's uitkomen maar wanneer is nog niet bekend dat hangt er vanaf hoe snel Canal-digitaal het goedkeurd JE KENT ZE TOCH .<P>Groetjes <BR>Avalon<BR>

Geplaatst:

Hallo heren,<BR>Er is meer aan de hand. Er gebeuren wel heel rare dingen de laatste week.<P><BR>

Geplaatst:

ja, vreemd genoeg op de c+ tuners die de goedkeuring hebben echte anaal + tuners dus.<P>groet ray,<BR>

Geplaatst:

gelukig heb ik geen ondersteunde (goedgekeurde) ontvangen. anders had ik mischien hier ook last gehad van deze "compatibiliteit" en "voledig ondersteuning"

Geplaatst:

van een nieuwsgroep geplukt!<BR><<<<<<P>De laatste dagen hebben de Strong SRT-8000H en de soortgenoot van Nokia<BR>diverse problemen. Veel springen in het zwart.<P>Belt men met de C+ helpdesk dan krijgt men bij voorbaat te horen dat dit<BR>probleem bekend is en dat het aan de software in het toestel ligt. Men zou<BR>tijdelijke maatregelen gaan treffen en Strong en Nokia zouden met een<BR>software update komen. Het probleem zou NIET aan C+ liggen.<P><BR>Hierna heb ik contact gehad met Strong:<P>Probleem is bekend, het ligt NIET aan de ontvanger. Het probleem zit hem in<BR>de data-stroom die C+ leverd. De Nederlander is zuinig met geld, dus ook C+.<BR>Men stopt zo veel informatie in de transponders waardoor de buffer in de<BR>ontvanger vol stroomt. Deze kan het niet meer verwerken en schiet in de<BR>stress.<P>Ik heb ook contact gehad met de afd. hoofd van de Technische Dienst van C+.<BR>Deze bevestigd het verhaal van Strong.<P>Waarom het verhaaltje op de helpdesk loopt wist hij niet.<P><BR>Weer een voorbeeld van wat C+ kan doen met de machtspositie.... Er is geen<BR>alternatief voor Nederland....<P>Waarschijnlijk hadden ze geen zin om de klachten op de helpdesk aan te horen<BR>en hebben ze het zo maar onbeschoft opgelost.<P>De laatste maanden flikt C+ wel vaker dit soort geintjes. Vooral met IRDETO.<BR>Er is regelmatig een storing waardoor het SY-signaal in de digitale stroom<BR>stil valt.<BR>Deze is voor IRDETO-ontvangst noodzakelijk. Veel oudere ontvangers crashen<BR>hierdoor. Men lost dit telkens tijdelijk op door "de computer opnieuw te<BR>starten".<P>Wat is jullie mening over het wel en wee van de laatste tijd?<P>Groet,<P>*******<BR>>>>>>>>><BR>TREK UW EIGEN CONCLUSIE!!<P>

Geplaatst:

de laatste keer dat mijn kaart is geupdate is ergens in oktober en ik zie nog steeds de plus kant .<BR>alleen prem en cinedam doen niets meer en alle blote meiden zijn weg snik<P><BR>greetings manta01

Geplaatst:

Canal+ keurt altijd software voordat deze beschikbaar komt. Dus de huidige "probleem software" is goedgekeurd door canal+.<P>Wie is er dan schuldig?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.