Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi guys,<P>Ik heb een Season2 interface gebouwd die het wonder boven wonder ook nog eens doet. Als ik ga loggen met RobinWin of Windecrypt komt er wel van alles binnen maar er is geen touw aan vast te knopen. Steeds komen er UNKNOWN commands binnen, allerlei hexadeciamale reeksen (ziet er erg spannend uit) maar ik denk dat ik iets nog niet helemaal goed doe. De Season2 zit in een ASTON 1.05,met in de kaartlezer een goldwafer. De programma's draaien op een schitterende 'dedicated' 486-DX2.<P>De gebruikte instellingen zijn 9600 baud, 8 bits pariteit even en 2 stopbits.<P>Het emuleren van een kaart (met Windecrypt, RobinWin of Hbemu) is tot nu toe ook nog niet gelukt.<P>Wie kan er iets intelligents over zeggen?<P>Cheers! <P>WinBobby

Geplaatst:

Hoi Winbobby,<P>Die "Unknown commands" van je herinner ik me maar al te goed, ik raad je aan te loggen ZONDER kaart in de season, <BR>daarbij zou ik beginnen met wallbanger 3.5.0.4. <BR>Hoewel ik zelf liefst met Robin werk, vooral vanwege de leuke dingen die je er mee kan doen, is wallbanger gebruiksvriendelijker dan andere software, werkt prima op een 486dx.<P>Je moet de decoder instellen op de zelfde <BR>provider als in je software, <BR>bijvoorbeeld: in wallbanger selecteer je Can.. Digit.., op de decoder rtl.4 instellen.<BR>In je software slechts EEN provider "aanvinken"<BR>Soms moet je de decoder met de afstandsbediening een keer in en uitschakelen.<P>Een geldige Mk1&ppua combinatie is noodzakelijk om key-update's voorbij te zien komen. <BR>Dan wordt he pas echt leuk.<P>gamgra

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.