Ga naar inhoud


[Strong] Overzicht FW's en seca2


Jefferson

Aanbevolen berichten

@ Jefferson, je mag er het jouwe van denken...geen probleem hoor maar:

 

Ik heb nog nooit ergens een geheim van gemaakt. Ik heb altijd iedereen geantwoord als ik dat zou kunnen. En ook nu is dat dus geen probleem. Ik heb je vraag nooit nergens ontvangen (via mail?).

 

De no_startup_check (een ontdekking van H2deetoo, dus geen credits voor mij hoor!) is een aanpassing in de MHW sectie van de firmware en kan dus eenvoudig met Defiant toegepast worden. Was trouwens ook simpel zelf te vinden door een compare te doen tussen de gewone 2003FX en de 2003FX-no_startup_check. Dan zul je ontdekken dat er 1 enkel cpi bestand verschillend is tussen beide versies. En dat is het card_qev.cpi bestandje in de cardl node. Dus als je een Italiaanse of een Spaanse firmware vindt, vervang deze file en alle kaarten werken op de firmware. Het probleem ligt dus niet aan de startuprecord van de v1+ kaart, maar duidelijk aan de V-ECM en de A-ECM die niet juist gekozen wordt door de firmware zoals hierboven al in mijn vorige antwoorde beschreven. Wachten kun je dus ook na 5 mei om alles nog eens goed te evalueren.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik krijg overigens alleen de rood en blauw in irdeto mode alle andere zenders blijven zwart. verkeerde file? ik gebruik de multicam files die ik download met de multicamedit.

Mischien heb ik andere nodig? welke? die van huts werken ook niet

grts M€®LïÑ

 

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

m_z je bedoeld de LGK Revl.3mc jota ben er ook even mee bezich geweest maar kan niet verder in menu komen om

de v-ecm en de a ecm er in te zetten denk dat hij nog niet

compleet is gedeelte van dat menu werkt niet te minste niet bij mij maar om het echt goed te doen heb ik nog niet genoeg kenis voor maar blijf proberen

gr.kj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi M_Z, als het geheel op een misverstand berust dan bied ik hierbij oprecht mijn excuses aan.

Ik was "toendertijd" bijna alle bekende namen aan het mailen om wat extra info te bemachtigen en kreeg toen echt het idee dat het ieder voor zich was want niemand (?) heeft antwoord gegeven, sorry dat het zich nu zo openbaard.

 

Bedankt voor de duidelijke uitleg, het moet nu zeker lukken.

 

Thanks,

 

Jefferson

srt8000h (v15/20) + gw / fun / multipro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik zou graag die Blob willen proberen maar kan hem niet vinden. Behalve bij Slovak Upload Center daar is deze file op 1-2-03 gepost " blob_srt800H_holland.zip" maar deze is niet meer te downloaden.

Dus mocht je een goede link hebben hoor ik dit graag.

Alvast bedankt.

 

Grtz.Sat2us

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...