Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb alles aangesloten en denk dat ik het goed heb gedaan,ppua ingevuld,maar krijg niets te zien in het beginscherm,bv ident ,key in use etc,ik gebruik wallbanger en mijn beeld valt ook zo opeens weg.<P>ruud

Geplaatst:

Lees eens een aantal postings terug dan kun je al deze probelemen en de oplossing gewoon lezen.<BR>Maar als je logt zijn er een aantal dingen van belang:<BR>goede 01 key is niet noodzakelijk om beeld te hebben wel om de nieuwe keys te ontvangen.<BR>Een 01 key samen met een bijbehorende PPUA zorgt voor een keyupdate,dit moet dus goed zijn.<BR>Dan heb je de keys 0c 0d 0e deze keys vindt je op het net wel dat is geen probleem.<BR>Vul bij de keys 0c 0d 0e de maandkeys in.<BR>Vul indien je deze hebt de 01 en de ppua in,dan wachten en je krijgt een update.<BR>Wel is het noodzakelijk om bij wallbanger een vinkje te plaatsen bij Date Buster.<BR>Ook moet de compoort worden gekozen en op de juiste snelheid worden gezet afhankelijk van de ontvanger waar je mee logt.<BR>Ook kan het nodig zijn om je season te voorzien van een externe voedingsbron 12 volt.<BR>Ik hoop dat je hier wat aan hebt anders hoor ik het wel van je.<BR>Succes *Nowtv* wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.