Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Over season1 gesproken, ik heb er een gekocht<BR>en heeft het bij mij NOOIT gedaan. Verschillende emul.progs geprobeerd, walbanger, windecrypt etc.<BR>NIKS. Toen een externe voeding aangebracht, <BR>het + contact op de season afgeplakt, maar<BR>nog steeds niks. Ligt nu werkeloos op mijn bureau.<BR>Volgens mij komt niemand daar uit....<BR>mvg Dextron
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Bij mij is die max232 al 2 keer stuk gegaan dus daar KAN de fout liggen. Heb je wel de juiste kabel? Als je decrypt opstart kun je zien of ie werkt, want dan verschijnt er zowiezo wat data in het scherm. Dan is het een kwestie van de juiste comport, baudrate enz.<P>Suc6,<P>Grtz. Bullet.
Ed Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Ik snap er helemaal niks van dat er zoveel lieden zijn die zoveel problemen hebben met de Season 1 interface.Het is nog moeilijker om je tv aan te zetten dan beeld te toveren op dit kaartje.Vertel even wat voor ontvanger je hebt,mischien kan ik je verder helpen want er is echt geen kunst aan.<P>Ed. <P> VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W) Yamaha TRX850 SuperTwinSport
satdr Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 @dextron;<P>Ik heb weken met een S2 lopen klungelen die ik online bij mascom.de had gekocht, die breng je dus ook niet effe terug.<P>Na heeeeel goed kijken en vergelijken met een C+<BR>kaart kwam ik erachter dat de koperen contactjes een fraktie uit het lood stonden ten opzichte van de originele kaart. <BR>Das vervelend. <BR>Beetje gevijld aan de ene kant en een strookje bankpas aan de andere kant geplakt. (precisie werk)<P>Dit was de oplossing. maar voor dat ik erachter was......<P>SatDr Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Gast Geplaatst: 12 juli 2001 Geplaatst: 12 juli 2001 Voor de mensen die vaak probelemen hebben met de max232 ic interface is er ook een alternatief dit is een season interface op basis van transistors .<BR>In deze season zit geen max232 en geen 7407 maar gewoon een viertal transistors een paar elko,s en wat weerstanden en ik dacht een diode.<BR>Voor meer info kijk bij Ome Willem<BR>*Nowtv* <p>[ 12-07-2001: Message edited by: nowtv ]
Aanbevolen berichten