Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb deze middag op de forum van (Franse forum)http://pub101.ezboard.com/fmediasecaforumfrm4 gelezen dat er een chip bestaat dat je kan laten inbouwen in je decoder dat alles decodeert. Zelf de aanvallen van C+ zouden ook geen kans meer maken !! Het zou al verkrijgbaar zijn in Frankrijk !!<P>Weet iemand hier iets meer over?<P>Groet confused.gif" border="0

Geplaatst:

@Rustysat, daar heb ik nog niks van gehoord!<P>Maar als zoiets bestaat zal dit natuurlijk wel vrij snel deze kant op komen.<P>Ik vraag me alleen af of je één en de zelfde chip voor alle merken en types ontvangers kunt gebruiken! Dat lijkt me namelijk 'n beetje teveel van het goede.<P>Maar ik wacht rustig af, als die chip bestaat horen we het gauw genoeg.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

hier werd ongeveer 5 jaar terug<BR> in Amerika al over gesproken,<BR> er schijnt toen een container<BR> vol van in beslag genomen te zijn

Geplaatst:

En toen werden we waker badend in het zweet !<BR>Maar het was een leuke droom<P>Robbie

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren heel toevallig een pagina ondekt met een foto van een Nokia MediaMaster met een zwarte module op de print gesoleerd. Met de vermelding "BLACK-BOX" Als dit het onderwerp is waar het overgaat ,Wil ik de url nog wel ff opzoeken.<P>Groeten Fred. smile.gif" border="0cool.gif" border="0

Geplaatst:

Dat Nokia mediamaster verhaal is om een nokia 9500 irdeto box om te bouwen naar een nokia all cam, door de bestaande postzegel chip er uit te liften en er een flash prom met de juiste software weer in te fikken kan je zowel irdeto viaccess en seca draaien in de nokia, net als in de hummie 5400 cam met 2.4 patch

Geplaatst:

Ongeveer 10 a 15 jaar geleden hoorde ik al over de zgn. Black-box van Amerikaanse kennissen. <BR>Het zou gaan om een decodeersysteem (inderdaad voor alles!! geschikt) ontwikkelt door het Pentagon voor doeleinden die we allemaal kunnen bedenken.<BR>Hackers hebben die box nagebouwd (op enkele items na) en in de US op de markt gebracht voor $700 (toendertijd). <BR>Enige tijd later werd het apparaat officieel ge-outlawed en in de US niet meer leverbaar (toen nog wel in Canada).<BR>Die kennissen zijn voor mij heel druk op zoek geweest, maar helaas....<P>Een jaar of 5 geleden kreeg ik er eentje aangeboden (vanuit Duitsland), maar daar moest ik ongezien fl.4200,00 (!) voor neerleggen. Errug veel geld en hoop risico, dus dat heb ik toen niet gedaan. <P>@Twilight<BR>Wil je die URL over de 'black-box' toch nog even doorgeven?? Ben wel benieuwd <BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

lijkt mij een chip gemaakt door aliens...<BR>dit is ook onmogelijk,want in elke sat-receiver zit een andere eprom en het lijkt mij onwaarschijnlijk dat deze black box chip automatisch zijn pin bezetting veranderd..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

@Twilight<P>Hoi Fred, bedankt voor de link. Ik ben uiteraard direct gaan kijken naar die 'blackbox'.<BR>Het is in ieder geval niet de box die de kennissen van mij bedoelde, maar het ziet er wel interessant uit.<BR>Het lijkt inderdaad een HD die rechtstreeks op de PCMCIA aansluiting zit. Mogelijk dat daarop complete software draait waarmee emulatie van de verschillende digitale codeersystemen te doen is???<BR>Een soort SUPER ALLCAM ???<BR>Weet iemand hier meer van ???<P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

ik heb de foto eens bekeken,maar ik zou het niet durven om een HD in de cam slot te stoppen.dit lijkt mij eerder een grap.. nullc:\my documents\box_01b.jpg

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:
shocked.gif" border="0 BULL-SHIT! shocked.gif" border="0<BR>De zogenaamde stream hack bestaat niet!<BR>Er zijn wel receivers waar de kaartlezer wordt vervangen door een chip die 4 systemen emuleert (irdeto, beta, viaccess, seca) maar dat is dus gewoon een emulator en geen stream hack! Daar kun je dus b.v. niet mee naar Sky kijken en moeten de keys regelmatig opnieuw worden ingevoerd.<P>Toxic[Q]
Geplaatst:

Oke, maar hoe zit het dan met de 'DVB-hack' die volgens de verhalen op de Nokia MediaMaster ingebouwd kon worden en 'alles' kon omzetten/openen???<BR>Dit was (een jaar of anderhalf geleden) <BR>hotnews "from Russia", destijds heb ik er wel wat bevestigingen over gelezen, maar verder nooit meer over gehoord. confused.gif" border="0 <P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Geplaatst:

yepz CK, dat zou ik ook wel eens willen weten. die omgebouwde MM's werden in A'pen verkocht zei men. deze zouden alle gecodeerde kanalen decoderen kunnen, de zgn streamhack. later werd dit door diverse autoriteiten op sat gebied bevestigd, nader te noemen bv. Mastercrd. deze had (naar eigen zeggen) zo'n apparaat thuis staan, en was bezig de eprom uit te lezen. toen werd 'ie boos, wilde geld zien voor de code, en kon vervolgens de eprom niet uitlezen. Nou weet ik helemaal niets van dvb technieken, maar een eprommetje uitlezen is ongeveer het simpelste wat er is. hier kan echt helemaal niets aan verkeerdgaan. Hierna werd het dus stil aan het front, en vervolgens werd de streamhack in alle denkbare toonaarden ontkend. er werden verder geen verklaringen gedaan aangaande de verkochte MMasters uit A'pen, en het verhaal bloedde langzaam dood.<BR>Feit blijft dat je zo nu en dan toch verhalen blijft horen dat er wel iets bestaat wat meerdere systemen decodeert. streamhack of niet ??<BR>Als de streamhack bestaat zal het wel niet naar buiten komen. de hele satbusiness verdient voorlopig goud geld aan de gouden kaartjes, en accecoires.<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.