Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo wie helpt me aan de ppua/mk01 van :<P>ident<BR>00 03<BR>00 04<BR>00 09<BR>00 0c<P>Alvast bedankt !<P>Monty

Geplaatst:

Je kunt het natuurlijk op deze manier proberen, maar ik denk niet dat er mensen zijn die je "zomaar" even een paar mk-tjes geven. <P>Het leuke van deze hobby is om er zelf achter te komen. Als je goed de boarden leest, vind je zo de antwoorden. smile.gif" border="0<P>Grtz. Bullet.<p>[ 16-07-2001: Message edited by: BULLET ]

Geplaatst:

hoi kan je mij soms helpen<BR>ik ben op zoek naar ppua/mk01<BR>van indent 014

Geplaatst:

Dit wordt echt 'n beetje te gek, het lijkt wel of niemand meer de moeite neemt om even 'n paar postings door te lezen!<P>Zo'n kleine veertien dagen geleden heb ik hier nog 'n posting beantwoordt waarin ik bijna met de neus aanwees waar 'n deel van de door @monty2 gevraagde providers te vinden zijn.<P>Dus duik eerst eens in de postings die gedaan zijn, je zult versteld staan van de schat aan informatie die je dan opdoet!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Inderdaad!<P>Grtz. Bullet.<p>[ 22-07-2001: Message edited by: BULLET ]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Beste mensen wort eens een beetje creatief!<P>downlnoad bij dukkie secanix en file met keys.<BR>Open deze in secanix en walla je bent in de hemel...<BR>Als je een 16 provider file neemt heb je als je geluk hebt 16 ppua's....Goed zoeken!)<BR> wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.