Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 ik heb een philipsdecoder 5816+een season 2 interface en ik gebruik wallbanger,het probleem is dat ik al maanden zit te proberen om ook maar iets uit te loggen echter er gebeurd helemaal niets.<BR>ik heb de season gebruikt met en zonder externe voeding,ik heb de geldige mk01 +ppua.<BR>ook heb ik gelogd met en zonder kaart in de season.enz <BR>misschien heb iemand nog een idee of stap voor stap uitleg wat ik misschien verkeerd doet.<BR>ik weet het ieder geval even niet meer.
Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 Kijk eerst eens een aantal postings terug en kijk daar naar de andwoorden en steek hiermee u licht op !!!!<BR>Mochten er dan nog vragen zijn horen we het wel.<BR>Succes
Gast Geplaatst: 25 juli 2001 Geplaatst: 25 juli 2001 11520 zet daar de rate op en tada<P>als je je hardware niet vertrouwd gebruik dan terminal emulation van norton commander.<BR>dan zie je van alles langs komen.<BR>oh ja niet vergeten onder dos opstarten<BR>windows sucks
Aanbevolen berichten