Gast Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 Hallo, Ik heb een gepatchte Phil 7071 en dat werk prima,maar sinds ik mijn kanalenlijst er opnieuw opgezet hebt staan de kanaalsystemen niet meer automatisch open ik moet dus als ik naar duitse zenders wil kijken hem eerst op beta zetten en bij nederland weer op seca wat kan ik er aan doen om het weer open te krijgen? wie weet raad bij voorbaat vr bedankt -- ®ebel®otterdam rebelrotterdam@hotmail.com
Gerdy Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 Beste SatRebel: Indien je vragen hebt, of moeilijkheden met een bepaalde receiver, dan bestaan er de diverse forums met betrekking tot de diverse merken receivers, daarom heb het naar hiertoe verplaatst... Graag een beetje uitkijken de volgende keer en vragen in de juiste forums plaatsen! Gerdy
Gast Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 @SatRebel Je geeft niet aan welke firmware in je decoder zit, maar ik neem aan versie 9.6 of 1.0 Als dat zo is moet je de voor instellingen in je menu instellen voor de keuze Seca, Beta enz. per zender. Kijk in het menu, optie 2 Je kan ook kiezen voor de nieuwste versie v1.42 ML (5 talen) of voor de 100% Nederlandse versie. Kijk effe voor informatie op de site van M_Z Klik HIER [color:"red"] Deze site is tijdelijk offline, effe geduld dus. [/color] Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 Hoi Euromuis, Dat is nu juist het probleem zet ik hem bv op BETA dan vervallen mijn andere instellingen weer Je kan hem maar op een optie zetten mijn firmware is inderdaad 9.6 en mijn card is een Fun card grts Rebel
Gast Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 Ik moest zelf effe goed nadenken, het is al weer een hele tijd geleden dat ik met die firmware gewerkt heb. Zoals ik al aangaf moet je het volgende doen: Druk op menu. Kies optie 2: Voorkeurkanalen kiezen. Nu, in dat scherm zie je de kanaallijst en een toets OK en een E toets CI-AD. (zie de rechter kolom in het scherm) Met de OK toets kan je de voorkeur kanalen selecteren. Met de E toets kan je per zender een voorkeur keuze maken en kiezen voor SECA BETA enz. Kies nu voor b.v. de Nederlandse zenders SECA en voor de Premiere zenders BETA. Verlaat dit scherm met toets A. En met toets MENU het menu. Nu heb je een voorkeur-instelling voor de zenders ingesteld en het overschakelen gaat nu automatisch. Als je nu weer opnieuw de kanalen gaat scannen, ben je die voorkeur-instelling weer kwijt. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Hoi Euromuis, Nu ik heb het geprobt en het werkt fantastisch hartelijk bedankt voor de hulp grts satrebel Rotterdam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen